On se ainaki käsin tehty eli ikää on aika reippaasti. Vaikeeta vaan sanoa onko miten vanha. Joko se on vaan köyhästä talosta (sormustimet oli ennen hinnakkaita) tai sit todella vanha. Hieno löytö jokatapauksessa. Mielummin itsekki löytäsin tuommosen kuin tavallisia tehdastekosia. Onnittelut.
P.Aholainen kirjoitti:Miten olet tuon elektrolyysin toteuttanut?
Vastaa vaikka yv:nä jos et tänne laita näkyville.
Kiinostaa kokeilla!
En mitenkään, koska en ole koskaan moista kokeillut, mutta olen nähnyt kuinka serkku on puhdistanut sillä ruosteisia rautaesineistä ja hyvin näkyy toimivan, mutta ehkä tuota sitruunahappoa voisi ensin kokeilla, toki en ole sitäkään itse kokeillut, kun en noista raudoista oikein perusta..
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Kyllä sormustin on vanha. Itse olen löytänyt saaristosta muistaakseni kaksi sormustinta paikasta, joka jäi käytöstä 1600 luvulla reitin muututtua.
Ne olivat uusia tuohon verrattuna. Siitä on jossain näillä palstoilla oma ketjunsakin.
samalla tavalla mut et tartte vettä noin paljon ja pesusoodan voit korvata suolalla.
sulle riittää 9voltin patteri.
patteriin liität molemmista navoista johdot joista toiseen pistät esim. rautanaulan kiinni ja toiseen puhdistettava esine.
en ole aivan varma kumpaan napaan tulevat mutta se kummasta rupeaa röhnä irtoamaan niin on oikee, luonnollisesti!
lika irtoaa iha kiitettävästi tällä tavalla!
samalla tavalla mut et tartte vettä noin paljon ja pesusoodan voit korvata suolalla.
sulle riittää 9voltin patteri.
patteriin liität molemmista navoista johdot joista toiseen pistät esim. rautanaulan kiinni ja toiseen puhdistettava esine.
en ole aivan varma kumpaan napaan tulevat mutta se kummasta rupeaa röhnä irtoamaan niin on oikee, luonnollisesti!
lika irtoaa iha kiitettävästi tällä tavalla!
yritä nyt saada jotain selkoa!
PANK - Positiivinen anoidi, Negatiivinen katodi
Puhdistettava katodiksi, "uhrimetalli" anoidiksi.
Virtlähteeksi käy myös vaikka auton akku.
Itselläni Mascotin muuntaja 8V-16V ja hyvin toimaa.
Ja esineethän ei luonnollisesti saisi litkussa olla toisissaan kiinni.
Näin ^^