Parin päivän tauon jälkeen löytyi tällaisia kamiksia.
Parhaista lähikuvat.
Mitähän tuo kuvio esittää, jotakin ötökkää?
Kohtalaisen vanha.
Melko leveä kuparisormus.
Nappi.
XP DĒUS. Varakoneena XP GoldMAXX Power V4+WS1+ muuta tarvittavaa.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
Täytyy sanoa että,teilläpäin oon ollut huolimatonta väkeä kun ovat noin paljon hukanneet kolikoita peltoon tai sitten on ollut risat taskut, toi risat taskut tuntuiusi oikeammaltas vaihtoehdolta kun että muuten olisi kylväneet niitä sinne.
teksako kirjoitti:Täytyy sanoa että,teilläpäin oon ollut huolimatonta väkeä kun ovat noin paljon hukanneet kolikoita peltoon tai sitten on ollut risat taskut, toi risat taskut tuntuiusi oikeammaltas vaihtoehdolta kun että muuten olisi kylväneet niitä sinne.
On varmaan ollut niin köyhää porukkaa, ettei ole kannattanut edes taskuja korjata
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
Kyllä minulla näkyy kuvat, vaan eivät suurene. Välillä suureni vain osittain ja välillä kokonaan.
Kyseessä on jokin yleinen häiriö, eikä ole ensimmäinen kerta
ilkkap kirjoitti:Mikä on tuo rahan/rahakkeen näköinen, jossa kukkasymbooli?
Tätäkö tarkoitit:
Tässä takaa. Kyllä siinä on ollut kiinnitys, eli nappi. Tämä on muuten erittäin ohut.