Aloittelijan ekat kolikot

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
Cavare

Aloittelijan ekat kolikot

Viesti Kirjoittaja Cavare »

Moi,

Alkoihan sitä rahaakin löytymään vaikka laite on vaan tuo tommoinen. Pitäähän sitä harjoitella etsintää pinnalla, niin on helpompi toimia pinnan alla.

Löytyi hyvä uimaranta josta tunnin sisällä alkoi kuivalta maalta löytymään nykyvaluuttaa, mutta sitten törmättiin 25 penniseen vuodelta 1921. Ruma kuin mikä, mutta minun vanhin tähän mennessä (laite on omistettu noin kuukauden).

Kuva

Terv. Matti
Garrett Sea Hunter MK II
Garrett Pro-pointer
2x12/200 Bar, 2xApeks DST/XTX40, Loitokari ym sukellussälää
Öhkömönkijä
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Öhkömönkijä »

Kyllähän "tuo tuommoisella" laitteella näyttäisi hyvin lantteja löytyvän ja rookieksi ilmeisesti varsin hyvin. Kruunuksi vielä ajan patinan koristelema 25 penninen! :D

Minun piippailukokemukseni rajoittuvat tämän palstan n. vuoden seurantaan, hätäisiin huiskauksiin ystäväni jo myydyllä piipparilla sekä GM3:n ostopäätökseen - GM3:sta tosin odotetaan vielä postiin pikapuolin saapuvaksi! :lol:
Kulunut GM3,
ACE250 ja puhki kaluttu Pro-Pointer
patti
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja patti »

Öhkömönkijä kirjoitti: Minun piippailukokemukseni rajoittuvat tämän palstan n. vuoden seurantaan, hätäisiin huiskauksiin ystäväni jo myydyllä piipparilla sekä GM3:n ostopäätökseen - GM3:sta tosin odotetaan vielä postiin pikapuolin saapuvaksi! :lol:
Tervetuloa addiktoivan harrastuksen pariin :)

t. toinen tamperelainen
Fisher F5
Excalibur 2
GM3

- Gold found is four times as sweet as gold bought 8)
Vastaa Viestiin