1000. kolikko!

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
Avatar
patti
Kunniajäsen
Viestit: 3089
Liittynyt: 01 Heinä 2010, 20:37
Paikkakunta: Tampere

1000. kolikko!

Viesti Kirjoittaja patti »

Vajaa tunti sitten löytyi mun tuhannes kolikko. Oli muuten viimeisen markkasarjan markka. Ei mennyt edes tiukalle tuon tuhannen kolikon aikataulun kanssa, kun tavoite oli päästä tuhanteen ennen puoltayötä. Puoliyö sen takia kun silloin tulee päivää vaille 2 kk etsimen ostosta. Nyt voi jo vähän hellittää tahtia... ;)

T. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3

- Gold found is four times as sweet as gold bought 8)
kivi
Innostunut Etsijä
Viestit: 83
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 23:43

Viesti Kirjoittaja kivi »

Ootkos käyny jonkun kolikkoviljelmillä, kun noin paljon tossa ajassa löytynyt?
No oon minäkin KOLME rahaa löytänyt, aikaa vaan menny tuplasti enempi! :wink:
ONNEKS OLKOON VAAN !!
Avatar
patti
Kunniajäsen
Viestit: 3089
Liittynyt: 01 Heinä 2010, 20:37
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja patti »

Ilmeisesti johonkin kolikkopeltoon oon osunut joo. No ei vaineskaan, noin nelisenkymmentä piippausreissua pääasiassa uimarannoille on tuottanut tulosta. Parhaat päivät on ollu yli sata kolikkoa. Eurokolikoita noista on 678 (245 €)ja vaihtokelpoisia markkakolikoita 142 (44 € edestä). Loput vanhoja markkoja, ulkomaisia. Wanhoja peltokolikoita on kymmenkunta kun en ole vielä pelloille paljoa ehtinyt.

Laita säkin etsin laulamaan niin niitä kolikoita kyllä kertyy :)

t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3

- Gold found is four times as sweet as gold bought 8)
Avatar
Crimsomnia
Metallinetsijä
Viestit: 210
Liittynyt: 30 Heinä 2010, 17:46
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja Crimsomnia »

Dodii. onneks olkoon!
Garrett AT Pro
CS770XD
Garrett Pro-Pointer
Kukkalapio
Avatar
teksako
Kunniajäsen
Viestit: 1985
Liittynyt: 23 Helmi 2008, 17:25
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja teksako »

Hyvin on euroja löytynyt pienessä ajassa ,ahkerasti olet rannoilla käynyt.
Viimeksi muokannut teksako, 08 Syys 2010, 16:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Veem
Metallinetsijä
Viestit: 231
Liittynyt: 02 Heinä 2010, 13:43

Viesti Kirjoittaja Veem »

Onnittelut täältäkin. Meillä oli patin kanssa tästä jo puhetta, mutta laitetaan tännekin. Tuo 1000 kolikkoa tarkoittaa helposti 4000-5000 kumartumista roskat mukaan lukien ja jos löytöjen väli on keskimäärin vaikka reilu 20m, niin käveltävääkin tulee helposti 100km. Huispausten määrää en lähde enää edes arvaamaan. Kova suoritus kahteen kuukauteen.

My hat is off to you. :D
Hc.Ak
Metallinetsijä
Viestit: 355
Liittynyt: 22 Maalis 2010, 19:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hc.Ak »

No niin... Sähän olet tuota tahtia kohta maksanut koneesi takaisin. Ja eikun jatkamaan :)
Teknetics Delta 4000
Avatar
patti
Kunniajäsen
Viestit: 3089
Liittynyt: 01 Heinä 2010, 20:37
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja patti »

Hc.Ak kirjoitti:No niin... Sähän olet tuota tahtia kohta maksanut koneesi takaisin. Ja eikun jatkamaan :)
Nojoo, mä tilasin kyllä jo uuden DD-kelan siihen, joten tavoite nousi 160 € ;D

t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3

- Gold found is four times as sweet as gold bought 8)
Avatar
TAZ
Kunniajäsen
Viestit: 1003
Liittynyt: 05 Marras 2008, 21:59
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja TAZ »

Hieno saavutus... onnittelut :D

Sulla on käyny parempi tuuri noiden eurorahojen kanssa kuin mulla. Tämän kauden 1786:lla kolikolla oon saanut kasaan 208.4€ ja 305.5 vaihtokelpoista markkaa.

Oletan, että olet pyöriskellyt lähinnä täällä Tampereen ympäristön rannoilla. Itse keräsin samoilta rannoilta viime vuonna n. 2400 kolikkoa ja kaveri likipitäen saman verran. Kun tähän lisätään tämän vuoden kolikot ja otetaan huomoon, että näitä rantoja tyhjentelee muutama muukin harrastaja, niin voi vaan todeta, että aika paljon sitä rahaa on sinne tonttiin upotettu :shock:

-TAZ-
E-TRAC, AT-PRO, ACE 250.
TAZPOINT 1.0 (Home-made pinpointer), Pro pointer
Joku merkitön pikkulapio, TAZSCOOP 1.0
Avatar
patti
Kunniajäsen
Viestit: 3089
Liittynyt: 01 Heinä 2010, 20:37
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja patti »

TAZ kirjoitti:Hieno saavutus... onnittelut :D

Sulla on käyny parempi tuuri noiden eurorahojen kanssa kuin mulla. Tämän kauden 1786:lla kolikolla oon saanut kasaan 208.4€ ja 305.5 vaihtokelpoista markkaa.

Oletan, että olet pyöriskellyt lähinnä täällä Tampereen ympäristön rannoilla. Itse keräsin samoilta rannoilta viime vuonna n. 2400 kolikkoa ja kaveri likipitäen saman verran. Kun tähän lisätään tämän vuoden kolikot ja otetaan huomoon, että näitä rantoja tyhjentelee muutama muukin harrastaja, niin voi vaan todeta, että aika paljon sitä rahaa on sinne tonttiin upotettu :shock:

-TAZ-

Kiitos vaan onnitteluista kaikille! :)

Joo suurin osa on Tampereen rannoilta mutta myös kotipuolesta ja mm. Yyteristä. Ja samaa mäkin olen ihmetelly, että kyllä on paikat ahtamalla täynnä rahaa :shock: Esim. parhailta rannoilta mä olen huispannu jonkun 40-50 € tänä vuonna plus markat. Ennenkun alotin tän harrastuksen en voinut kuvitellakaan että jossain rannalla voi olla niin paljon rahaa...

Mielenkiintoista muuten, että sulla on suhteessa enemmän vaihtokelpoisia markkakolikoita kuin mulla vaikka samoja rantoja piippaillaan... Johtuisikohan eri etsimestä vai mistä?

t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3

- Gold found is four times as sweet as gold bought 8)
Avatar
TAZ
Kunniajäsen
Viestit: 1003
Liittynyt: 05 Marras 2008, 21:59
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja TAZ »

patti kirjoitti: Mielenkiintoista muuten, että sulla on suhteessa enemmän vaihtokelpoisia markkakolikoita kuin mulla vaikka samoja rantoja piippaillaan... Johtuisikohan eri etsimestä vai mistä?
Johtuu varmaan siitä, että se markkojen suhteellinen osuus siellä rannalla vähenee koko ajan. Niitä kun ei putoile sinne enää lisää. Joten mitä enemmän ja myöhemmin rantoja piippaillaan, sitä todennäköisemmin osuu eurokolikkoon.

-TAZ-
E-TRAC, AT-PRO, ACE 250.
TAZPOINT 1.0 (Home-made pinpointer), Pro pointer
Joku merkitön pikkulapio, TAZSCOOP 1.0
cpapalo
Metallinetsijä
Viestit: 120
Liittynyt: 19 Loka 2008, 15:26
Paikkakunta: Ilmajoki

Viesti Kirjoittaja cpapalo »

Jepu,

Onko Patti löytyny paljon muuta "arvo" sälää koruja ym ?
Minelab Excalibur II +( Intruder 12" myytävänä)Garrett pro pointer.
Avatar
hoyla
Kunniajäsen
Viestit: 1270
Liittynyt: 22 Syys 2007, 21:40
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja hoyla »

Saavutus tuokin kun olet viitsinyt laskea kaikki kolikot,
onnittelut!
XP GoldMaxx Power V4 +WS1,
Gator digger.
Avatar
patti
Kunniajäsen
Viestit: 3089
Liittynyt: 01 Heinä 2010, 20:37
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja patti »

cpapalo kirjoitti:Jepu,

Onko Patti löytyny paljon muuta "arvo" sälää koruja ym ?
On mulla jotaan 4 hopeasormusta, yksi kultasormus, kultainen korvakoru, miesten hopeinen ranneketju, joku kalevalakoru, sata vuotta vanha hopeinen pinssi ja kaikenlaista vähemmän arvokasta korua. Enemmänkin saisi olla mutta minkäs teet :)

Mielenkiintoisin on mitä löysin viime viikolla ja se on tuossa kuvassa. Kuka tunnistaa mitä kieltä tuo teksti on ja mikä on korun aihe?

Kuva

Kuva

t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3

- Gold found is four times as sweet as gold bought 8)
Avatar
Topi Salko
Metallinetsijä
Viestit: 389
Liittynyt: 30 Syys 2009, 07:55
Paikkakunta: Vantaa, Tikkurila

Viesti Kirjoittaja Topi Salko »

patti kirjoitti:
cpapalo kirjoitti:Jepu,

Onko Patti löytyny paljon muuta "arvo" sälää koruja ym ?
On mulla jotaan 4 hopeasormusta, yksi kultasormus, kultainen korvakoru, miesten hopeinen ranneketju, joku kalevalakoru, sata vuotta vanha hopeinen pinssi ja kaikenlaista vähemmän arvokasta korua. Enemmänkin saisi olla mutta minkäs teet :)

Mielenkiintoisin on mitä löysin viime viikolla ja se on tuossa kuvassa. Kuka tunnistaa mitä kieltä tuo teksti on ja mikä on korun aihe?

Kuva

Kuva

t. patti
Itse löysin viime syksynä tämmöisen.

Kuva

Lätkän muoto ja aihe ovat vähän saman tyyliset kuin tuossa sinun löytämässäsi. Tässä on myöskin jotain kirjoitusta takapuolella, mutta on niin kulunut ettei siitä saa selvää.
-Team Vandaalit-
Avatar
patti
Kunniajäsen
Viestit: 3089
Liittynyt: 01 Heinä 2010, 20:37
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja patti »

Topi Salko kirjoitti: Itse löysin viime syksynä tämmöisen.

Lätkän muoto ja aihe ovat vähän saman tyyliset kuin tuossa sinun löytämässäsi. Tässä on myöskin jotain kirjoitusta takapuolella, mutta on niin kulunut ettei siitä saa selvää.
Näyttää tosiaan samanlaiselta. Yksi idea tuosta riipuksesta on että se olisi hare krishna-juttuja mutta ei mitään varmuutta tuosta.

t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3

- Gold found is four times as sweet as gold bought 8)
Avatar
Topi Salko
Metallinetsijä
Viestit: 389
Liittynyt: 30 Syys 2009, 07:55
Paikkakunta: Vantaa, Tikkurila

Viesti Kirjoittaja Topi Salko »

patti kirjoitti:
Topi Salko kirjoitti:

Näyttää tosiaan samanlaiselta. Yksi idea tuosta riipuksesta on että se olisi hare krishna-juttuja mutta ei mitään varmuutta tuosta.

t. patti
Tuolla näkyi tutun oloisia naamoja ja muotoja-->

http://us.ebid.net/for-sale/20-set-anti ... 479772.htm
-Team Vandaalit-
Avatar
patti
Kunniajäsen
Viestit: 3089
Liittynyt: 01 Heinä 2010, 20:37
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja patti »

Topi ratkaisi arvoituksen! Nyt täytyy enää löytää thaita osaava opiskelija meidän koulusta :)

t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3

- Gold found is four times as sweet as gold bought 8)
Avatar
Akke65
Raavas Tonkija
Viestit: 605
Liittynyt: 29 Elo 2007, 20:35
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Akke65 »

patti kirjoitti:Topi ratkaisi arvoituksen! Nyt täytyy enää löytää thaita osaava opiskelija meidän koulusta :)

t. patti
Käy thaihieronnas kysymäs :lol: :lol:
GoldenMask 4
Tesoro Vaquero


* Kaikki saa mutta komiat ensin*
Vastaa Viestiin