Minelab GPX-4500 esittelymalli

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
metallinilmaisin
Innostunut Etsijä
Viestit: 71
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:08

Minelab GPX-4500 esittelymalli

Viesti Kirjoittaja metallinilmaisin »

Villellä on esittelymalli myynnissä.
http://www.villenkello.fi/shop/kauppa9/ ... 4&show=all

Kävin katsomassa sitä ja se oli kuin uusi.

Onko niin hyvä laite kuin väitetään ja kannattaakohan ostaa kun nyt olisi kyllä toi raha mulla valmiina.

Selasin nettiä ja katsoin, että minelabilta on tulossa markkinoille GPX 4800 ja GPX 5000 mallit. Tosin niiden hinnat varmaan on aika hurjia.
Jostakin myös luin, että tämän 4500 mallin hintakin olisi vähän nousussa.
Avatar
Akke65
Raavas Tonkija
Viestit: 605
Liittynyt: 29 Elo 2007, 20:35
Paikkakunta: Vaasa

Re: Minelab GPX-4500 esittelymalli

Viesti Kirjoittaja Akke65 »

metallinilmaisin kirjoitti:Villellä on esittelymalli myynnissä.
http://www.villenkello.fi/shop/kauppa9/ ... 4&show=all

Kävin katsomassa sitä ja se oli kuin uusi.

Onko niin hyvä laite kuin väitetään ja kannattaakohan ostaa kun nyt olisi kyllä toi raha mulla valmiina.

Selasin nettiä ja katsoin, että minelabilta on tulossa markkinoille GPX 4800 ja GPX 5000 mallit. Tosin niiden hinnat varmaan on aika hurjia.
Jostakin myös luin, että tämän 4500 mallin hintakin olisi vähän nousussa.
Kyllä toi olis kova kone :wink:
GoldenMask 4
Tesoro Vaquero


* Kaikki saa mutta komiat ensin*
Sergei
Metallinetsijä
Viestit: 213
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 21:07
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Sergei »

Onhan tuo varmasti aika kone.
Jos innostusta ja hilloa piisaa niin anna palaa vaan.
Muista sitten kirjoittaa tänne kokemuksiasi. Tuon hintaluokan laitteita taitaa vähemmän maastoissa liikkua :wink:
Minelab Safari
Avatar
McSeeker
Raavas Tonkija
Viestit: 945
Liittynyt: 20 Touko 2007, 12:50
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja McSeeker »

Onko tuo pelkästään kultakone?
X-terra 70 + Excalibur II 8" Detector Pro Jolly Rogers kuulokkeet.

Piippailuvideoita
Avatar
Yki
Kunniajäsen
Viestit: 1005
Liittynyt: 11 Touko 2007, 15:54
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Yki »

Ei tuota kai juuri kukaan ole ostanut muuhun käyttöön kuin kullanetsintään. Kylhän se varmaan toimii muussakin käytössä vaan onko sitten enää hintansa väärtti? Eipä edes minelabin sivuillakaan ole tarinoita ko. laitteesta muussa kuin kullanetsinnässä.

Yki
White's MXT + 950 kela + Super 12 + 10x12 SEF + Vibraprobe 560
Nautilus DMC-2Ba + 6/10/15" kelat
Avatar
McSeeker
Raavas Tonkija
Viestit: 945
Liittynyt: 20 Touko 2007, 12:50
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja McSeeker »

Yki kirjoitti:Ei tuota kai juuri kukaan ole ostanut muuhun käyttöön kuin kullanetsintään. Kylhän se varmaan toimii muussakin käytössä vaan onko sitten enää hintansa väärtti? Eipä edes minelabin sivuillakaan ole tarinoita ko. laitteesta muussa kuin kullanetsinnässä.

Yki
Niin vähän ajattelinkin. Ei muuta kun kultaa metsästelemään :)
X-terra 70 + Excalibur II 8" Detector Pro Jolly Rogers kuulokkeet.

Piippailuvideoita
Ekomasteri
Kunniajäsen
Viestit: 1606
Liittynyt: 10 Loka 2008, 13:29

Minelab 4500

Viesti Kirjoittaja Ekomasteri »

Eikös joku foorumilainen ostanut tuon koneen aikaisemmin? :wink: eipä ole suuremmin heittänyt kommenttia laitteen käyttökokemuksista :( Olisi kiva tietää tekeekö tuolla oikeasti yleiskäytössä yhtään mitään 8)
-Golden King DPR Plus -XP-Deus -Garrett pro pointer
Avatar
hoyla
Kunniajäsen
Viestit: 1270
Liittynyt: 22 Syys 2007, 21:40
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja hoyla »

Matsonillahan se muistaakseni on ja taitaa olla
parhaillaan kultakentillä ellen väärinmuista.
XP GoldMaxx Power V4 +WS1,
Gator digger.
Avatar
matson
Metallinetsijä
Viestit: 157
Liittynyt: 03 Elo 2008, 22:47
Paikkakunta: sotkamo

gpx 4500

Viesti Kirjoittaja matson »

oikein se hoylä muistaa, mulla on tuo ko. laite jasanoisin että ei ehkä ole yleiskäyttöön hyvä sillä se on perhanan herkkä löytämään, tosin mulla ei ole muista etsimistä kokemusta eli en osaa sanoa miten herkästi ne piippailee kun etsii.
tuo laite on kyllä tuonne kultakentille omiaan.
itse olen kyllä tyytyväinen tuohon laitteesseen vaikka en tänäkään kesänä kultaa löytänyt, kolmeviikkoa olin lapissa mutta varsinaista etsintää kertyi vain noin 8 tuntia, mutta pari paikkaa kyllä oli kalliossa mitä en saanut kaivettua joten en voi sanoa että siellä kultaaa oli koska en esille saanut.
laite on kyllä aika hyvä löytämään ainut huonopuoli on että että se n kanssa pitää kaivaa pullonkorkkeja ja rautanauloja syvältä.
kullan kaivuulla ei elä....välillä pitää syödäkkin.
x4pnrmzt
Viestit: 16
Liittynyt: 30 Huhti 2010, 16:19
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja x4pnrmzt »

GPX-neljäkymmentäviisisataa- on nimenomaan kultakone. Pi- koneena vielä erittäin herkkä kaikelle rojulle. En suosittele kolikko- ym jokamiehen työkaluksi, ellet halua kaivaa tosi syvältä ja kaikkea mikä on ihminen eri metalleista saanut aikaan ja hylännyt vuosisatojen saatossa pientareille. Oli toki vielä näihin päiviin asti ammattilaisten kullanetsijöiden kone Nro 1 Australiassa ja Pohjois-Amerikassa.
Nyt on Minelab lanseerannut uudet 4800 ja 5000 mallit, joista jälkimmäisessä muistaakseni oli myös coin, eli kolikkoasetus. Mainosteksti puhuu kahdeksasta eri etsimestä samoissa kuorissa, eli on monipuolisempi kuin edeltäjä 4500. Alaskassa näitä myydään jo hintaan 4000 ja 4600 Euroa.
4500- mallia on myyty aktiivisesti viime aikoina ympäri maailmaa. Dealerit pelkäävät, että ne jäävät nyt hyllyyn. Hinta ei suinkaan ole nousemassa, vaan päinvastoin nähtävästi laskee. Villen tarjous on silti edullinen, kun vertaa mitä siitä on muualla viime aikoina pyydetty.
Mutta jos tosiaan hilloa piisaa, niin miksi et panisi paria tonnia lisää likoon niin voisit sanoa samaa kuin Alaskassa touhuava guru Steve H sanoi muutama päivä sitten;" Nukkumaan mennessäni mienä nyt tiedän. että minulla on sängyn alla paras lelu mitä ikinä rahalla saa" :D
Televa 230MD, Ace 250, Goldbug2, Tesoro Lobo
Tyypit: Minelab 4000 ja 4500, XPGoldmaxx Power
Moottorilapio 16 tn JCB

-kultaa kannattaaa kaivaan vain sieltä missä sitä varmasti on-
Vastaa Viestiin