Uusi etsinnästä kiinnostunut.

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
KAEVURI
Innostunut Etsijä

Uusi etsinnästä kiinnostunut.

Viesti Kirjoittaja KAEVURI »

Moikka kaikille!

Viime kesänä jo laitoin jo etsimen(carret ace 250)ja nyt vasta olen kerinnyt kunnolle siihen tutustumaan :D .kuulia ja hylsyjä on tullut kaivettua koska sota alueella asun,raatteentiekin on tuossa alle 10km päässä.Tänään lähdin tutkailemaan peltoa tuossa 100m päässä jossa vanha talo ollut,noo löytyi kaikkea pientä sälää ja sitten arvokkain mikä tähän mennessä tullut,eli kolikko 1898 vuodelta(kuva)Tästä se lähtee!!Uusi paikanninkin olisi ostossa ja tuota x-terra 705 olen ajatellut toiseksi haravaksi laittaa,mitä mieltä olette valinnasta?Ei muuta kun kesänjatkoa ja kovaa etsintäintoa kaikille!

Kuva
Kuva
McSeeker
Raavas Tonkija

Viesti Kirjoittaja McSeeker »

Moro vaan! 705 on hyvä valinta!
X-terra 70 + Excalibur II 8" Detector Pro Jolly Rogers kuulokkeet.

Piippailuvideoita
KAEVURI
Innostunut Etsijä

McSeeker kirjoitti:Moro vaan! 705 on hyvä valinta!
Jep,niin olen lueskellut!Olisko muuten tietoa millä aineella vois puhdistella tuota kolikkoa,vai kannattaako puhdistaa ajan patinaa pois?Taitaa olla jotakin messinkiä,epäilen.
Yki
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Yki »

Kupariahan tuo. En lähtisi suotta puhdistelemaan kun siitä saa kuitenkin noin hyvin selvää. Jos haluat niin liottele tislatussa vedessä viikko tms ja sitten jollain pehmeällä välineellä varovasti harjaat liat irti. Vaan eipä tuossa paljoa ryönää edes ole kiinni.

Yki
White's MXT + 950 kela + Super 12 + 10x12 SEF + Vibraprobe 560
Nautilus DMC-2Ba + 6/10/15" kelat
KAEVURI
Innostunut Etsijä

Kiitoksia neuvosta,taitaa mennä puhdistamatta vitriiniin!
Vastaa Viestiin