Jospa vihdoinkin...

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
Avatar
Yki
Kunniajäsen
Viestit: 1005
Liittynyt: 11 Touko 2007, 15:54
Paikkakunta: Lappeenranta

Jospa vihdoinkin...

Viesti Kirjoittaja Yki »

Tässäpä olisi löytöjä reilun viikon takaa, paikan arvannette. Olen vaan ollut vähän laiska ottamaan kuvaa ja postaamaan.


Kuva

Muutama raha ensiksi. Jälleen yksi 2-kopeekkainen, vuosiluvusta ei kyllä ota selvää. Sitten 1 penni vuodelta 1874 jos en ihan väärässä ole..10 penninen vuodelta 1919 sekä kaksi erittäin kärsinyttä Ruotsalaista rahaa. Niistä voi juuri ja juuri päätellä maan mutta ei juurikaan enempää.
Sit 'pakolliset' :D musketinkuulat ja napit. Joku hassu koukku ja jälleen yksi lyijysinetti. Venäjänmaalta ja vuodelta 1882.

Saas nähdä vieläkö ehdin käydä 'hakemassa' lisää....

Yki
White's MXT + 950 kela + Super 12 + 10x12 SEF + Vibraprobe 560
Nautilus DMC-2Ba + 6/10/15" kelat