Nokta/Makro Legend

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Avatar
ihis81
Kunniajäsen
Viestit: 1231
Liittynyt: 15 Helmi 2009, 18:42
Paikkakunta: Satakunta

Re: Nokta/Makro Legend

Viesti Kirjoittaja ihis81 »

En ole kirjaimellisesti pellolla päässyt vielä kokeilemaan. Mutta field asetuksella paikassa joka on entistä peltoa, olen kokeillut.
Ja toimii kyllä hienosti. Ja syvyyttä varmasti riittävästi. Pääsee kyllä kyntösyyvyyden koluamaan kokonaan tuolla modella
-Fiskars kenttälapio
-Nokta Makro racer Pro pack
-Nokta The Legend Pro pack
-Garret Pro pointer

Vanhin löytö: Löytyisi nyt edes jotain...

"Tehän olette kuin kaksi marjaa; paskanmarja ja rusina"
Avatar
Pezzi84
Metallinetsijä
Viestit: 294
Liittynyt: 13 Huhti 2022, 01:13
Paikkakunta: Kuopio

Re: Nokta/Makro Legend

Viesti Kirjoittaja Pezzi84 »

ihis81 kirjoitti: 18 Heinä 2024, 12:21 En ole kirjaimellisesti pellolla päässyt vielä kokeilemaan. Mutta field asetuksella paikassa joka on entistä peltoa, olen kokeillut.
Ja toimii kyllä hienosti. Ja syvyyttä varmasti riittävästi. Pääsee kyllä kyntösyyvyyden koluamaan kokonaan tuolla modella
Miten se tuolla entisellä pellolla erosi entiseen päivitykseen? Oliko vakaampi, vai mikä teki siitä paremman?
-Nokta Makro Legend
-Vanhin löytö varmuudella kampariipus 1100-1300-luvulta.
-Vanhin kolikko Juhana III 2 äyriä 1573 (2kpl)
Avatar
ihis81
Kunniajäsen
Viestit: 1231
Liittynyt: 15 Helmi 2009, 18:42
Paikkakunta: Satakunta

Re: Nokta/Makro Legend

Viesti Kirjoittaja ihis81 »

Kuten aikaisemmin kirjoitin, niin kaikki signaalit selviä ja joka kohde erottui heti ja selvästi aikaisempaan verrattuna.
-Fiskars kenttälapio
-Nokta Makro racer Pro pack
-Nokta The Legend Pro pack
-Garret Pro pointer

Vanhin löytö: Löytyisi nyt edes jotain...

"Tehän olette kuin kaksi marjaa; paskanmarja ja rusina"
Avatar
Pezzi84
Metallinetsijä
Viestit: 294
Liittynyt: 13 Huhti 2022, 01:13
Paikkakunta: Kuopio

Re: Nokta/Makro Legend

Viesti Kirjoittaja Pezzi84 »

ihis81 kirjoitti: 13 Elo 2024, 23:49 Kuten aikaisemmin kirjoitin, niin kaikki signaalit selviä ja joka kohde erottui heti ja selvästi aikaisempaan verrattuna.

Itse kun kiertelen pääsääntöisesti vain peltoja, yleensä muokatulla M1 ohjelmalla. Mietin vaan onko tuosta päivityksestä mitä hyötyä. Beast-mode ilmeisesti joku uusi ohjelma. Toimiikohan pellolla... Pitää varmaan päivittää ja itse testata. Itselläni tuo 1.11 ja hyvin toiminut.
-Nokta Makro Legend
-Vanhin löytö varmuudella kampariipus 1100-1300-luvulta.
-Vanhin kolikko Juhana III 2 äyriä 1573 (2kpl)
Vastaa Viestiin