Täytyy sanoa että oli kohtuu puhdas ranta. Kolikkoa ym mukavaa tuli enemmän kuin roskaa.
Mm hopeinen (925) sormus, reikäinen 10 penniä -41 ja yhteensä 13,60 nykyvaluuttaa + muuta mukavaa...
Lämsänjärven luuppailut
Lämsänjärven luuppailut
X-terra 705 + hilppeet
Hyvä oli ranta. Täytyy todeta etten ole moista määrää euroja vielä yhdellä reissulla löytänyt...liekö täälläpäin ihmiset pihimpiä ja etsivät itse pudottamansa rahat vai onko sielläpäin porukalla reikäiset taskut?
Yki
Yki
White's MXT + 950 kela + Super 12 + 10x12 SEF + Vibraprobe 560
Nautilus DMC-2Ba + 6/10/15" kelat
Nautilus DMC-2Ba + 6/10/15" kelat
Tuli kyllä piippaillessa sellainen tunne että mahtaa olla ökyjen suosiossa tuo biitsi tai sitten sinne on vain ajan kanssa kertynyt. Tiedä sitten onko joku muu käynyt tuolla kokeileen onneaan.
Niin tosiaan, neljä tuntia piippailin, oli lähinnä sellainen villi kokeilu tuo ranta. En uskonut että tuolta löytyisi noin paljon..
Niin tosiaan, neljä tuntia piippailin, oli lähinnä sellainen villi kokeilu tuo ranta. En uskonut että tuolta löytyisi noin paljon..
X-terra 705 + hilppeet
Re: Lämsänjärven luuppailut
[quote="avei"]Täytyy sanoa että oli kohtuu puhdas ranta.
Täytyy kyllä sanoa että on aika "tuoretta" kamaa nuo euroopan rahat. Itse löytämäni eurorahat ovat värjäytyneet tai hapettuneet maassa. Epäilisin että löytöpaikalla on kellahtanut jonkinsortin paikallinen portsari joka on hukannut illan tippinsä biitsille.
Täytyy kyllä sanoa että on aika "tuoretta" kamaa nuo euroopan rahat. Itse löytämäni eurorahat ovat värjäytyneet tai hapettuneet maassa. Epäilisin että löytöpaikalla on kellahtanut jonkinsortin paikallinen portsari joka on hukannut illan tippinsä biitsille.
Yksi piippaus vielä...
Re: Lämsänjärven luuppailut
Vissiin tää portsari oli könynny koko rannan pituudelta.Tomppa kirjoitti:avei kirjoitti:Täytyy sanoa että oli kohtuu puhdas ranta.
Olisiko sillä vaikutusta että ranta oli makean veden äärellä. Toisaalta, aika hyvässä kunnossa on nuo Nallikarin(meren rannalla) kolikotkin olleet.
X-terra 705 + hilppeet