Minä aloitin ACE250:llä. Eikä mitään pahaa sanottavaa Garrettista: loistava kone, jota suosittelen vilpittömästi aloittelevalle harrastajalle! Sitten tuli kuitenkin vaihdettua Equinox 800:een. Se oli aluksi todella hämmentävää: kun Garrett sanoi PIIP!, niin tämä sanoo "pulipuli-ving-tzing-väyväy-VIIK!" Siinä meni hetki että opin puhumaan "samaa kieltä" - mutta kun aloin ymmärtää, mitä se minulle yritti kertoa, niin Garrettilla jo moneen kertaan tongituista paikoista löytyi vielä vaikka mitä ... ja se erottelukyky! Eilen aamulla olin puistopiippaamassa, niin sieltähän se euro löytyi kaiken roskan seasta, kun vähän rauhoitti huiskausta ja painoi pinpointtiaTuoma SS kirjoitti: ↑28 Huhti 2021, 16:47 .... Nyt olen kahteen viikkoon kaivanut ylös melkein saman määrän vanhoja kolikoita, mitä noilla kahdella aiemmalla etsimellä koko urani aikana yhteensä, joten hinta-laatusuhde on kyllä enemmän kuin kohdallaan.
Edit: Bluetooth osaa välillä takkuilla, joten välillä joutuu tappelemaan että alkaa pelittämään. Langalliset vakiokuulokkeet on sitten taas suht luokattomat, eli ainakaan oma korva ei niiden kanssa osaa aina sanoa eroa viinapullon korkin ja kolikon välillä, minkä nuo bt-kuulokkeet kyllä pääsääntöisesti tekevät. En ole ikinä tottunut oikein noita ID-lukuja tuijottamaan...
Bluetoothin kanssa mulla ei ole ollut mitään ongelmia. Laitan aina kuulokkeet päälle ensin ja vasta sitten itse laitteen. Olisko sulla tullut parituksessa joku häikkä? Kokeile parittaa ne uudestaan jossain neutraalissa ympäristössä, jossa ei ole muita BT laitteita (puhelin, PC, TV, autoradio jne.)
ID-lukuja kyllä kannattaa opetella seuraamaan. Korvan ja silmän yhteistoiminta on olennaista!