Vanhin 1/2 äyri 1627-1631 (vanhin tähän mennessä).
1/2 äyri 1666
Kopeekka 1704-1718 ja pari äyriä 1700-luvulta.
Niin ja 10 penninen 1919.


Hyvä kysymys. Laitoinkin tuohon "mikä tämä on" palstalle nuista.Savage kirjoitti: 09 Syys 2022, 22:37 Nättiä on! Tuo pikku 1666 öre näyttää kyllä hyvältä. Mikä tuo merkki vasen alhaalla?
Taitaa se olla ensimmäisiä. Omituinen raha sinänsä, kun ei ole vuosilukua lyöty.Corstander kirjoitti: 09 Syys 2022, 22:38 Hieno, vanha kopeekkaEikös tuo ole yksi vanhimmista 1 kopeekan kuparikolikoista mitä on lyöty.