Minun löytöni:


Onkohan tämä jokin säätöpyörä, kun reikä on tuon mallinen.

Kukkanappi, jossa on valmistajan nimi......

Eli tämä.

Tämä löytyi metsästä ja jotain tuon taakse on sulanut. Oli noin 5 cm syvyydessä ja samasta montusta tuli hiiltä.

Sama takaa.
Veljen löydöt:


Mikähän amfora tämä on ollut. Takana merkintä D.R.G.M., eli Saksalaista valmistetta.

Hieno sormus metsästä.

Hakaristiä taitaa kuvata.

Tämä löytyi aiemmin. On ollut liemessä puhdistumassa pari päivää. Tunnistaako joku, mistä ampuma-aseesta? Halkaisija 35 mm.

Paino.

Jokin rullalle kierretty juttu.





