Piilukon iskuri?

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
HannuM
Raavas Tonkija
Viestit: 542
Liittynyt: 01 Kesä 2019, 18:40
Paikkakunta: Oulu

Piilukon iskuri?

Viesti Kirjoittaja HannuM »

Eilen ja tänään metsäreittejä koluamassa taas. Tässäpä mainittavat kamat. Rengastusrengas on ensimmäiseni...kuin myös tuo tussarin osa, jos se nyt on sellainen? Onko arvioita?
Kuva

Kuva

Kuva
jarski
Kunniajäsen
Viestit: 1389
Liittynyt: 29 Loka 2017, 14:19
Paikkakunta: kerava

Re: Piilukon iskuri?

Viesti Kirjoittaja jarski »

Kyllä se iskuri on, ilmeisesti piikkinalli aseesta. Piilukko aseessa on piikiven pala kiinni iskurissa. Olisiko 1800-luvun loppu puolelta.
HannuM
Raavas Tonkija
Viestit: 542
Liittynyt: 01 Kesä 2019, 18:40
Paikkakunta: Oulu

Re: Piilukon iskuri?

Viesti Kirjoittaja HannuM »

Kiitokset Jarskille lisätiedoista.
Vastaa Viestiin