On se noinkin
No niin: softa päivitetty. Uusi versio näyttää olevan "Aku Ankka": 3.1.3.
On se noinkin
Ite kuuntelen aina kaikki äänet eli aina hepokenkää ennenku alan etsimään yhtään mitään.Maki kirjoitti: ↑17 Loka 2020, 23:55 Minulla myös uusi tuttavuus tämä 800 laite. ID- luvut vielä vähän hakusessa kuten myös säädöt. Muistan jossain nähneeni listan mitä metallia mikäkin luku tarkottaa. En vaan enää löydä sitä mistään. Itseä myös ihmetyttää lukujen pomppiminen vaikka pelto 1 asetuksella. Näyttää hyvälle, mutta painat hevosenkenkää niin paljastuu, että kyseessä on rautaa. Neuvoja otetaan vastaan erittäin mielellään.
Iteltä löytyy 15 kela ja ite oon tykännyt. Vähän kömpelö aluksi, mutta kyllä siihen tottuu. En tiiä onko hintansa väärti mut itteä ei oo kaduttanut. Vaikea sanoa oisko löydöt löytynyt pienemmälläkin kelalla ja jääkö ison kelan kanssa löytöjä paljon maahan, mut mukavahan tuota on heilutella pusikossa ja pellolla.JyrpäJooseppi kirjoitti: ↑26 Joulu 2020, 10:29 Onkos kukaan hommannut tuota:
Minelab EQX 15 Double-D Smart
https://finndetector.com/Lisävarusteet/ ... e-D-Smart/
Kiva ois käyttäjäkokemuksia kuulla onko mitään hyötyä? Ilmeisesti hivenen isomman alueen saa tuolla kertapyyhkäsyllä mutta onkos muuten mitään parempaa kuin vakiokeloilla?
Tässähän ollaan jo kesään menossa kun talvipäivänseisauskin ohi ja aikaa vielä mietti seuraavan kauden hankintoja
Kappas kiitoksia!
Jep,siirsin Noxin kädensijaa alemmaksi mitä meni niin sain etsimen tasapainoon eikä ollut enään etupainoinenTheHannu kirjoitti: ↑11 Kesä 2021, 23:38 Tuli 6” kela kasisatasen kylkiäisenä. On kyllä näppärä käyttää, mahtuu pieneen rakoon ja mikä parasta, niin roskaisessa maassa erottelee paremmin kuin normikela. Nox kun on etupainoinen ja minulla ainakin välillä kyynärpää kipeytyy, niin pikkukelan käyttö antaa hyvää palautusta kyynärpäälle. Suosittelen.
Vastaan itselleni.Turun jeppe kirjoitti: ↑13 Heinä 2021, 23:09 Oon miettinyt etsimen päivitystä ja Equinox lienee valintani, mutta ennen ostoksia ois käyttäjiltä pari kysymystä.
Kuinka pitkä Equinox 600:n varsi on avattuna täyteen mittaan?
Jos mielii rannoilla kahlata ja etsiä vedestä esineitä, niin onko tuo Bluetooth kuulokkeilla vedenpitävä vai pitääkö hankkia ne vedenkestävät kuulokkeet?
Tarkoituksena ei ole uittaa kuulokkeita, mutta olin ymmärtävinäni, ettei liitäntä olisi vedenpitävä langattomilla vai ymmärsinkö väärin?
Järjestelmällisyyttä kehiin! Laita kuulokkeet aina sinne kuulokekoteloon ja latausjohto sinne mukaan. Sitten kotelo kaivuulaukkuun, joka roikkuu koneen varressa aina kun ei olla maastossa. Näin kaikki pysyy aina yhdessä paikassaJyrpäJooseppi kirjoitti: ↑21 Joulu 2020, 20:54 Tässä kun nyt tullut noita käyttötunteja paljohkosti, niin ainoalta huonolta puolelta 8'satasessa tuntuisi olevan latausjohto. Muutamaan otteeseen meinannut tulla harmaita hiuksia kun monia satoja kilsoja johonkin mennyt ja latausjohto hukassa. Aina se on kyllä löytynyt jostain repun pohjalta mutta soisin tuossa olevan normaali mikro-usb liitännän nykyisen lisäksi.
Ilmeisesti ovat kestävyyden takia tehneet tuon nykyisen liitintyypin valinnan. Tuota vehjettä kun ilmeisesti voi normaalilla powerbankilla ladata/käyttää jos akku hyytyy ja mikro-usb liittimenä olisi tosi vikaherkkä jos meinaa samalla huiskutella. Pitäisi varmaankin hommata yksi ylimääräinen latausjohto ja vaikka nippusiteillä kiinni varustevyöhön. Ei ois enää vaaraa että unohtuu reissusta pois.