"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Tuo on jostain tuttu esine. Meillä on jossain samanlainen. Jotain tuollaista on ollut vanhassa renkaan paikkaus laitteessa tai jossain.
Kyllä se vielä tulee mieleen, tai sitten ei
XP DĒUS. Varakoneena XP GoldMAXX Power V4+WS1+ muuta tarvittavaa.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
smacine kirjoitti: ↑08 Loka 2019, 21:36
Äkkiseltään tuli mieleen lihamyllyn "terä"
Kappas vaan, sama tuli minullekin ensimmäisenä mieleen, päätellen ilmeisen teroitetuista reunoista.
Tosin lihamyllyn terissä tuo keskiöreikä on yleensä neliskanttinen...
Kyllähän tuossa kovasti samaa on kuin tuossa leijonan kuvassa, mutta olisiko siihen joku alkanut itse viilaamaan varaosaa, kun kovasti DIY kamalta vaikuttaa..
Materiaali jotain kovaa, raskasta ja epämessinkimäistä
Lihamyllyssä nuo siipi”terät” tuskin olisivat eripituiset...?
Tarrain kirjoitti: ↑08 Loka 2019, 22:54
Kyllähän tuossa kovasti samaa on kuin tuossa leijonan kuvassa, mutta olisiko siihen joku alkanut itse viilaamaan varaosaa, kun kovasti DIY kamalta vaikuttaa..
Materiaali jotain kovaa, raskasta ja epämessinkimäistä
Lihamyllyssä nuo siipi”terät” tuskin olisivat eripituiset...?
Noissa vulkanisointi-laitteissa on nimenomaan kaksi "siivekettä" pitempiä kuin kaksi muuta.