Minusta moderoinin linja on hieman liian tiukka, mutta sehän on vain minun mielipiteeni. Tärkeämpää on, että valittu linja pysyy ja on tasapuolinen ja se tällä foorumilla on aina toiminut. Facessa en ole ikinä ollut, enkä ole kyllä koskaan vähemmässäkään määrin tuntenut kiinnostusta sotkeutua siihen maailmaan.
Se ettei ole tänne tullut paljoa postailtua johtuu suurimmaksi osaksi siitä, ettei ole paljon ollut postailtavaa. Se taas johtuu siitä, ettei ole paljon tullut tongittuakaan. Foorumin seuraamisessakin pidin pienen puolentoista kuukauden kesätauon, nyt oon kirinyt lukematta jääneet kiinni ja olen suurinpiirtein tässä päivässä..
Jos sanoisin keskimääräisen mielipiteeni Facessa pyörivistä ihmisistä joutuisi mode varmaan siivoamaan hieman tekstiäni
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
joten todetaan vaan, että hätähousuilla on yleensä se hätä jo housuissa
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
. minun puolestani saavat jatkaa facessa ja pysyäkkin siellä. Kaveripiirini toimii suodattimena ja poimii parhaat palat facesta, jotka sitten tulevat mutkan kautta minunkin korviini ja mitä ei korviini tule ei ole kuulemisen arvoista
Mutta kukin taaplaa tyylillään, heidän tyylinsä ei ole minulta pois eikä minun tyylini heiltä pois. Ama ajaa asiansa ja sillä hyvä, jatkakaa!
Ihminen on omien ajatustensa vanki.