Turku-PIIP #1
Turku-PIIP #1
Turun suunnalla tuntuu maaperä olevan jo sen verran pehmeä, että uskaltaudun ehdottamaan lähialueen metallinetsijöille kevään ensimmäistä kokoontumisajoa!
Ideana olisi kai funtsia porukalla joku mielenkiintoinen maastonpätkä täältä Turun suunnalta, ja mennä sitä sitten joukolla tutkimaan piippareilla, vaikka jonain viikonloppuna.
Kaikki kiinnostuneet ääntelehtimään siis! Ja toki saa tulla kauempaakin mukaan, jos on kova etsintäkuume.
Ideana olisi kai funtsia porukalla joku mielenkiintoinen maastonpätkä täältä Turun suunnalta, ja mennä sitä sitten joukolla tutkimaan piippareilla, vaikka jonain viikonloppuna.
Kaikki kiinnostuneet ääntelehtimään siis! Ja toki saa tulla kauempaakin mukaan, jos on kova etsintäkuume.
turku piip
Alkaa nyt sitten tassa julkisesti sopiko tuota kokoontumispaikkaa vaan pistakaa privaattina Hannulle nuo viestit. Ja jos ystavallisesti voin pyytaa, jos kokoonnutte etsimisen merkeissa niin ottakaa ne kamerat mukaan. Kaikki rekisteröityneet varmaan haluaisi lukea Turku- PIIP #1 raportin kuvien kera. Jos tallainen jarjestyy niin laitetaan se tommoselle trusted- alueelle. Turkulaiset siis heratys!
-
- Raavas Tonkija
-
- Raavas Tonkija
-
- Raavas Tonkija
-
- Raavas Tonkija
Itse ajattelin sitä viikkoa 40 siksi että olen silloin lomalla Turun alueella ja että minulla on luvat melkein kaikkiin maihin vanhan Sullon ratsutilan ympärillä Loimaalla. Ja kaverillani Arilla vanhoille viljelysmaille lähempänä Loimaa Cityä . Mutta kunhan saan nyt itse päätettyä tulenko ennakkosuunnitelman mukaan lentäen tai otanko sittenkin supervihreän Berlingoni (huoltoon) tälle viikolle ja edeltävälle viikonlopulle on asia selkeämpi. Pari todella potentiaalista aluetta olisi kaivettavana. Niinkuin tavallista joko jotain kiinnostavaa löytyy tai ei.
Niin tai näin , jos jollain on Turun ympäristössä jotain kiinnostavia useammalle piipparille sopivia kohteita silloin niin olen kaikista kiinnostunut.
Sattuneesta syystä , eli välimatka, olen periaatteessa ilmoittautunut kaikkiin tapaamisiin.
mob. +4792801128
Niin tai näin , jos jollain on Turun ympäristössä jotain kiinnostavia useammalle piipparille sopivia kohteita silloin niin olen kaikista kiinnostunut.
Sattuneesta syystä , eli välimatka, olen periaatteessa ilmoittautunut kaikkiin tapaamisiin.
mob. +4792801128
X-Terra705, Garret AT pro, C-Scope 990 (eläkkeellä ) Fiskars kenttä ja puutarha, Minelab Pro Find 35 ja Sherlock pinpointterit. Panasonic Lumix FT-5 kamera. NMF-jäsen.
-
- Raavas Tonkija
oon tässä kyllä ihan Loimaan naapurissa... mahtaiskohan piipparitonkin sopia mukaan ???
sahurix@sahurix.org
Kalustona: Garret AT PRO, Garrett Pro-Pointer
Varaalustona: Garrett ACE 150, Eagle Eye pinpointer
Vanhin kolikko: 5mk vuodelta 1949
Kalustona: Garret AT PRO, Garrett Pro-Pointer
Varaalustona: Garrett ACE 150, Eagle Eye pinpointer
Vanhin kolikko: 5mk vuodelta 1949
Näin sitä saatiin chilifoorumiltakin SahuriX tämän harrastuksen pariin.
Saiskohan sieltä vielä muitakin revittyä tänne
Saiskohan sieltä vielä muitakin revittyä tänne
-Fiskars kenttälapio
-Nokta Makro racer Pro pack
-Nokta The Legend Pro pack
-Garret Pro pointer
Vanhin löytö: Löytyisi nyt edes jotain...
"Tehän olette kuin kaksi marjaa; paskanmarja ja rusina"
-Nokta Makro racer Pro pack
-Nokta The Legend Pro pack
-Garret Pro pointer
Vanhin löytö: Löytyisi nyt edes jotain...
"Tehän olette kuin kaksi marjaa; paskanmarja ja rusina"
-
- Raavas Tonkija
-
- Raavas Tonkija
Jossei muita pyyntöjä tule niin mulla on siellä Loimaalla se mun vanha C-Scope 990 joka kyllä toimii aika hyvin Loimaan savessa.SahuriX kirjoitti:oon tässä kyllä ihan Loimaan naapurissa... mahtaiskohan piipparitonkin sopia mukaan ???
X-Terra705, Garret AT pro, C-Scope 990 (eläkkeellä ) Fiskars kenttä ja puutarha, Minelab Pro Find 35 ja Sherlock pinpointterit. Panasonic Lumix FT-5 kamera. NMF-jäsen.
Yritän sopia ajan joko lauantaiksi 26.9 tai sunnuntaiksi 27.9. pitää tarkistaa mitä maanomistajat asiasta tykkäävät ensin eli neljä puhelinsoittoa tässä tarvitaan. Ilmoittelen asiasta heti kun olen itse hiukan viisaampi. Toivottavasti asia sopii kaupungin vieressä olevalle maanomistajalle koska pellot ( hyvin vanhaa viljelysmaata) ovat kävelymatkan päässä rautatieasemalta. (n. 700m). Ratsutilalle taas on matkaa n 20 km keskustasta. Perhana , se viikonloppu onkin viikkoa 39 mutta ei se kai mitään haittaa.