Pintalöytö

Gary`s utimate on ohjelman nimi ja olen ollut tyytyväinenBruin kirjoitti:Hienot löydöt, peltokulta on kyllä harvinaista herkkua. Onnittelut.
Mutta mikäs toi deus-ultimate on![]()
Onko nimenomaan pelloille?
Voisitko laittaa asetukset vaikka tonne deus-osioon?
Semmoiset ne voisi ollakkin. Ei uskalla lähtä aukaisemaan tuota taittunutta osaa, mutta luultavimin hopeaa on. Pitänee mittailla ominasipainoThePiippailija kirjoitti:Toiseksi alin on kalvosinnapit. Luultavasti hopeaa. Kovat löydöt, kohta pääsee itekkin nostaan.
Juu, Hämeenlinnasta löytyi. Kolme kappaletta itse kaikenkaikkiaan löytänyt. Ja tämä oli "jo" toinen Hämeenlinnasta. Aiemmat löytyi HOT ohjelmallaBruin kirjoitti:Onko Hämeenlinnan pelloilta löydetty?
Osaatko kuvailla miten toi ultimate ohjelma eroaa fast:sta?
Onko jotain oleellista eroa mikä täytyy ottaa huomioon?
Esim. löytääkö ko. ohjelmalla ruosteiset rautaiset rautakautiset nuolenkärjet?
Kyllä se sieltä vielä kohdalle napsahtaaBruin kirjoitti:Ok, eli meikäläinen ei ikinä löydä tippaa![]()
Tahti taitaa olla liian kova
Tuli tänään kokeiltua tota Ultimatea, kyllä sillä ainakin vanhan pennin löysin.
Itse asiassa ei se taida pahemmin Fast- ohjelmasta erota?
Yleensä etsin juuri Fastilla. Äänimaailma voi olla hieman erilainen.
Kiitoksia!Jasser kirjoitti:Kulta onnittelut täältäkin![]()
Kovaa settiä näyttää löytyvän
Hieno tasalukuinen hopee. Kannatti lähtee. Piru vie. Miks se lähetti viestin tuplana?
Niinpä taitaa ollakin. Tihrusti tuota kännykästä. Nyt koneelta katselen. Jotain outoa tapahtui kun alkuperäinen Pollon laittama kuva hävisi jonnekin?iipe kirjoitti:Tuo kuva jotenkin vääristää värit, kyllä tuo ihan kupariraha on.