Ekakerta

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
whd

Ekakerta

Viesti Kirjoittaja whd »

Tervehdys! Olen jo vuosia vieraillut sivustolla ja yrittänyt perehtyä piippailuun. Aloitin eilen viettämään kesäloman loppuja ja päätin käydä ostamassa Garret ace 250.
Ensikokemus oli mahtava, vaikken vielä löytänytkään piilotettua natsien kultaa. Muutaman kymmenen tölkinkannen jälkeen löytyi ihan kivaakin tavaraa! ( liekkö aloittelijan tuuria ?)

Sen lupasin kuitenkin itselleni että jatkossa en heitä kaljatölkin avausklispiä uimarannalle... :D

Luulen että olen sairastunut vakavasti tähän tautiin :D

Kuva

Kuva
Garrett 350
Kunniajäsen

Re: Ekakerta

Viesti Kirjoittaja Garrett 350 »

Eihän tuo ihan huono aloitus tälle harrastukselle ollut. Taitaa olla hopeetakin joukossa. Kyllä tämä on paha tauti kun tämän on saanut.
XP Deus ja Nokta Rs pinpointter. Vanhin kolikko 2 öre 1573. Puukko historiallisesta ajalta. Pyyntikuopat Kivikaudelta pintalöytönä.
whd

Viesti Kirjoittaja whd »

Joo 925 leima :)
Haarukka
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Rahaa ja jalometalleja eka reissulla, ei huono alku ollenkaan
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Vastaa Viestiin