MIKSI???

Oletko löytänyt omituisen esineen? Näytä tunnistamaton löytösi ja aarremaanalla.comin jäsenet yrittävät auttaa sinua selvittämään mistä on kysymys.
Savu

MIKSI???

Viesti Kirjoittaja Savu »

Ei voi otsikoida "mikä", ku se on selvillä, mutta Miksi? Ku ajattelee, et toi tölkki on semmosen anjovistölkin kokonen, ni ei tohon mahu leipää ku 1 siivu. Sitte aattelee, et pitäs soltun reppuun varata vaikkapa kilo leippää... no joku ottaa kilon näkkileipää ja kas, se painaa repussa kilon... Toinen ottaa sitte tommosia tölkkejä niin paljon, että leipää tulee kilo...Kas tölkkien+leivän paino on luokkaa neljä kiloa :D .

Kuva
basa
Metallinetsijä

Re: MIKSI???

Viesti Kirjoittaja basa »

Oliskohan paremmin säilyvää?
Ja pysyy kuivana vaikka sukeltais järveen
Xp deus
Xp-mi6
Savu

Re: MIKSI???

Viesti Kirjoittaja Savu »

En sitte tiedä miks pitäs olla paremmin säilyvää, ku normi näkkileipä... Vuoden 1936 näkkäri oli viel vuona 1988, ku intin varastolla olin, ni ihan syötävää... hernekeittojauhe vuodelta 1942 oli käypästä esmes nuotion sytytykseen... oli siel varastol vanhempiaki juttui säilös, mut olin enempi muitten ku elintarvikkeitten kans tekemisissä... tosin kaikki retki/kalareissu muonat oli varastolta pyydettyjä sissimuonia tai taistelumuonapakkauksia... parikytä vuotta kattelin intin touhuja, eikä koskaan tullu vastaan säilöttyjä näkkäreitä....kyl mä ite ainaki jättäisin ylimääräset tölkit pois kannosta, jos näreeseen lähtisin ja ottasin vaan leipää...kyl se limppuki ihan paljaaltaan repussa säilyy, mitä nyt kovettuu, jos home pääsee iskeen, ni veistelee sen pois...kukaan joka enemmän metässä kulkenu, ei ota ylimäärästä painoo kannettavaks...
Vastaa Viestiin