Valjaskoriste?
Re: Valjaskoriste?
-Xp Deus
-Garrett At Pro
Vanhin löytö kivikaudelta, + kupurasolkia, punnuksia, nuolenkärkiä, keihäänkärki (55,5 cm), dirhemeitä, kirveitä ym. n. 400-1100 jKr
Paras löytö on tämä harrastus
MPE ry
-Garrett At Pro
Vanhin löytö kivikaudelta, + kupurasolkia, punnuksia, nuolenkärkiä, keihäänkärki (55,5 cm), dirhemeitä, kirveitä ym. n. 400-1100 jKr
MPE ry
Ortodoksisen kasteristin katkelma. Olen löytänyt hyvin samanlaisen jos en jopa samanlaisen katkelmia ja Riisalta ajoittivat 1800-luvulle ne
Kuparinen: 1625 1/2 Öre Klipping Gustav II Adolf
Hopeinen: 1448-1470 Aurtua Karl Knutsson Bonde
Hopeinen: 1448-1470 Aurtua Karl Knutsson Bonde
Juu, saattaa olla kasteristinäkin käytetty
Krusifiksi se on siitä huolimatta koska ristiinnaulitun Jeesuksen pään yläpuolella oleva sädekehä näkyy tuossa katkelmassakin. Minusta tuo on hiukan iso kasteristiksi
Olen myös löytänyt pari krusifiksin fragmenttia. Tässä viimeisin:
Ps. Krusifiksi eroaa rististä juuri siinä että siinä on Jeesus ristiinnaulittuna
Krusifiksi se on siitä huolimatta koska ristiinnaulitun Jeesuksen pään yläpuolella oleva sädekehä näkyy tuossa katkelmassakin. Minusta tuo on hiukan iso kasteristiksi
Olen myös löytänyt pari krusifiksin fragmenttia. Tässä viimeisin:
Ps. Krusifiksi eroaa rististä juuri siinä että siinä on Jeesus ristiinnaulittuna
-Xp Deus
-Garrett At Pro
MPE ry
-Garrett At Pro
MPE ry