Tehokkaan oloinen kyllä. Vois toimia hyvin kauriin pyynnissä.
Garrett 250 maalaus
Nonniin nyt on munkin keskeiset 'työkalut' ns. maisemoitu. Viimeks hain hämärtyvässä metsässä sydän kurkussa mun Fiskarssia. Onneksi , ja sattumalta, löysin. Ensi syksynä löydän todennäköisesti helpommin. Serlokkikin meinas yks kerta jäädä metsään. Nyt ei ehkä niin helposti . Ja lisäksi kaikissa vehkeissä on vielä varmuuden vuoksi meikäläisen nimi ja puhelinnumero. Ensi kaudella alan lisäksi melko todennäköisesti käyttää semmosta turvaliiviä etten hukkaa itteeni.

X-Terra705, Garret AT pro, C-Scope 990 (eläkkeellä
) Fiskars kenttä ja puutarha, Minelab Pro Find 35 ja Sherlock pinpointterit. Panasonic Lumix FT-5 kamera. NMF-jäsen.
Jo vain on nyt RJR näkyisät pelit ja vehkeet,ei varmaan jää ainakaan ohikulkijoilta huomaamatta,jos heilut noilla jossain pellolla. 
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
-
Ekomasteri
- Kunniajäsen
Naamiointi
Jopas on ärtsyn näköinen pakettiRJR kirjoitti:Nonniin nyt on munkin keskeiset 'työkalut' ns. maisemoitu. Viimeks hain hämärtyvässä metsässä sydän kurkussa mun Fiskarssia. Onneksi , ja sattumalta, löysin. Ensi syksynä löydän todennäköisesti helpommin. Serlokkikin meinas yks kerta jäädä metsään. Nyt ei ehkä niin helposti . Ja lisäksi kaikissa vehkeissä on vielä varmuuden vuoksi meikäläisen nimi ja puhelinnumero. Ensi kaudella alan lisäksi melko todennäköisesti käyttää semmosta turvaliiviä etten hukkaa itteeni.![]()
-Golden King DPR Plus -XP-Deus -Garrett pro pointer
Jada, ja ihan vakavissani olen kyllä ajatellut käyttää ja varmaan käytänkin sellaista autoilijoiden /moottoripyöräilijöiden kevyttä huomioliiviä. Mut tää etsinvarusteiden 'maisemointi' on kyllä ihan senvuoksi että jos sattuu 'unohtumaan' tai putoo taskusta johonkin mättäälle niin on helpompi löytää. Mulla on vaan paha tapa erota tavaroistani silloin tällöin tahtomattani. Ilmaistakseni asian sillee.Etsijä82 kirjoitti:Jo vain on nyt RJR näkyisät pelit ja vehkeet,ei varmaan jää ainakaan ohikulkijoilta huomaamatta,jos heilut noilla jossain pellolla.
Mitä naamiointiin tulee niin ihmeekseni sellaiset räikeät turvaliivit päällä heiluva ei ole niin kiinnostava kuin maastopukuinen. Liekö psykologisesti hyväkin kamoflaasi.
X-Terra705, Garret AT pro, C-Scope 990 (eläkkeellä
) Fiskars kenttä ja puutarha, Minelab Pro Find 35 ja Sherlock pinpointterit. Panasonic Lumix FT-5 kamera. NMF-jäsen.