Metallireissu
Metallireissu
kyllä jurrppi ja otti pattiin , kun eilen ajoin 20km metalinhakureisulle ja aloin etsiin piipparilla , ne patterit jäi pöydälle eikä varaparistoja. Eikun takaisin pienen mutinan ja kiroilun kanssa.
Re: Metallireissu
Minä käytän etsimessäni ladattavia akkuparistoja, joita minulla on kaksi sarjaa. Toinen sarja on etsimessä ja toinen sarja on latauksessa tupansytyttimeen liitetyssä laturissa. Sitten hanskalokerossa on yksi sarja normaaleja AA-paristoja.
Niksu
Garrett AT Pro: 8,5x11" ja NEL Big&Snake sekä ACE250
Garrett Pro-Pointer
Vanhin löydetty kolikko: 1 ör vuodelta 17?? ja 2 kopeekka vuodelta 1810
Garrett AT Pro: 8,5x11" ja NEL Big&Snake sekä ACE250
Garrett Pro-Pointer
Vanhin löydetty kolikko: 1 ör vuodelta 17?? ja 2 kopeekka vuodelta 1810
Mulla on varaosapakki. Siellä on paristoja, teippiä, toinen pinpointeri, varahanskat, muovipusseja, varapuukko, nippusiteitä yms. yms. Ei tarvi kaikkia muistaa erikseen, kun vaan muistaa pakin
Acet säilytän paristokotelo tyhjänä ja kansi auki, vasta kun lähden piipaan laitan ladatut akut paikoilleen.
Acet säilytän paristokotelo tyhjänä ja kansi auki, vasta kun lähden piipaan laitan ladatut akut paikoilleen.
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
- iron maden
- Kunniajäsen
Entäs sitten mie)
Ruotsalainen taisteluvyö, 2 suurta taskua ja takana modifoitu garretin vyölaukku!
Kaikk kulkee mukana !
Eväät termospulloineen oikees sivulaukussa ja varapatterit sekä akut garretin ym tarvittavat takalaukussa!
Löydöt on vasemmassa sivukotelossa.
Mie oon oppinu jo niin että varapattereille/akuille pitää olla vielä varavarustus!
Noin on pitkien reissujen suhteen!
Tosin gm 4 akkua en vielä ole saanut tyhjäksi, vaikka sitä 4 iltanakin olen käyttänyt useita tunteja.!
Tavoite tuo ei ole mutta mukava testata, mitä laite kärsii!
Ruotsalainen taisteluvyö, 2 suurta taskua ja takana modifoitu garretin vyölaukku!
Kaikk kulkee mukana !
Eväät termospulloineen oikees sivulaukussa ja varapatterit sekä akut garretin ym tarvittavat takalaukussa!
Löydöt on vasemmassa sivukotelossa.
Mie oon oppinu jo niin että varapattereille/akuille pitää olla vielä varavarustus!
Noin on pitkien reissujen suhteen!
Tosin gm 4 akkua en vielä ole saanut tyhjäksi, vaikka sitä 4 iltanakin olen käyttänyt useita tunteja.!
Tavoite tuo ei ole mutta mukava testata, mitä laite kärsii!
Ace Garret 250+Exelrattor DD 10/14kela.
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.
Vanhin kolikko 1748 öre, hopiaa ym ja maasta nostettua rautaa yli 160 kiloa!
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.
Vanhin kolikko 1748 öre, hopiaa ym ja maasta nostettua rautaa yli 160 kiloa!