Jyväskylän-seudun yhteispiipparoinnit (Keski-Suomi)
- Reino Raappahousu
- Metallinetsijä
Jyväskylän-seudun yhteispiipparoinnit (Keski-Suomi)
Löytyykö intoa keltään järjestellä Jyväskylän/ Keski-Suomen-alueella yhteispiipparointia näin syksyn tullessa, kun peltoja aletaan puimaan? Kai näitä on joskus ollut tällä seudullakin? Olisi hienoa nähdä ammattimiehet vauhdissa ja saada vinkkejäkin. Kaksi melko varmaa tulijaa ilmoittautuu nyt tässä
Minelab X-Terra 305
Minelab Pro-Find 25
Minelab Pro-Find 25
Re: Jyväskylän-seudun yhteispiipparoinnit (Keski-Suomi)
Täällä saattais olla myös yksi osanottaja
Aka Signum MFD, Deeptech Vista X ja Rutus Versa.
- Reino Raappahousu
- Metallinetsijä
Yv:nä tullut myös yksi ilmoittautuminen
Minelab X-Terra 305
Minelab Pro-Find 25
Minelab Pro-Find 25
Huomasin nyt vasta tämän viestin, olen itse mökillä kuun loppuun. Olisikohan vielä lokakuussa
mahdollista? Pitäisi löytää sopiva paikka, onko ehdotuksia? Minun lisäksi voisi tulla kaksi.
mahdollista? Pitäisi löytää sopiva paikka, onko ehdotuksia? Minun lisäksi voisi tulla kaksi.
XP GoldMaxx Power V4 +WS1,
Gator digger.
Gator digger.
-
- Kunniajäsen
No perskules. Multakin mennyt ohi tämä. Ilman muuta tulen mukaan
XP Deus ja Nokta Rs pinpointter. Vanhin kolikko 2 öre 1573. Puukko historiallisesta ajalta. Pyyntikuopat Kivikaudelta pintalöytönä.
-
- Kunniajäsen
Pitäiskö pitää yhteis-palaveri jossain välissä . Joku Abc:n huolto-asema tai vastaava. Porukalla mietittäisi paikkaa missä tapahtuma järjestettäisi ja mihin aikaan että saataisi mahdollisimman paljon porukkaa kasaan.
XP Deus ja Nokta Rs pinpointter. Vanhin kolikko 2 öre 1573. Puukko historiallisesta ajalta. Pyyntikuopat Kivikaudelta pintalöytönä.
- Reino Raappahousu
- Metallinetsijä
Kyllähän lokakuussakin on maa vielä sulaa. Itsellä ei ole sellaista paikkaa tiedossa, missä olisi mahdollista porukalla lähteä aarrejahtiin ja ehkä olisi myös mahdollista jotain löytää... Silläpä tämän kyselyn yhteispiipparointiin tänne laitoinkin. 6 hermannia olisi nyt laskujeni mukaan ilmoittautunuthoyla kirjoitti:Huomasin nyt vasta tämän viestin, olen itse mökillä kuun loppuun. Olisikohan vielä lokakuussa
Minelab X-Terra 305
Minelab Pro-Find 25
Minelab Pro-Find 25
Onko tämä asia edennyt ollenkaan? Täältä savosta olisi mahdollisesti tulossa ainakin yksin henkilö mukaan.
Garret Ace 350
Garret Pro-Pointer
Vanhin kolikko: 10 penniä 1874
Garret Pro-Pointer
Vanhin kolikko: 10 penniä 1874
Jos jotain järjestetään niin etelästäkin olisi mahdollisesti tulossa ainakin yksi mukaan jos vain kalenteriin sopii!.