Deussin lataus
Deussin lataus
Olen käyttänyt viime aikana pääasiassa deussin korkki hylky ohjelmaa . Se näyttää kuluttavan kelan akkua aika tavalla ,johtuneeko 4khz taajuudesta ?
Virta loppuu kelasta yks kaks ,varoittelematta . Voiko Deussia ladata noilla kännykän vara virtalähteellä niissähän on usb liitäntä ?
Virta loppuu kelasta yks kaks ,varoittelematta . Voiko Deussia ladata noilla kännykän vara virtalähteellä niissähän on usb liitäntä ?
- P.Aholainen
- Kunniajäsen
Re: Deussin lataus
Kiitoksia !!!!!P.Aholainen kirjoitti:Voi ladata.
Ykskaks äkkiä loppuminen ei kuulosta kyllä alkuunkaan normaalilta.
Omassa deussissa sama ohjelma kestää helposti 3-4 puistoreissua. Mitä akkumittari näyttää simahtamisen hetkellä?
Omassa deussissa sama ohjelma kestää helposti 3-4 puistoreissua. Mitä akkumittari näyttää simahtamisen hetkellä?
XP - Garrett - Whites - Minelab & SME
moderaattori
moderaattori
Mutu tuntumalta väittäisin että korkeampi taajuus kuluttaa enemmän akkua. Taitaa olla akku menossa kelasta? Sen vaihtoon taisi olla ohjeetkin youtubessa.
E: Ahaa, eli se menee juuri toisinpäin, asia selvä
E: Ahaa, eli se menee juuri toisinpäin, asia selvä
Viimeksi muokannut mikav, 15 Elo 2016, 17:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
XP Orx
Matala 4khz taajuus Xp deussissa syö akkua aivan hulluna, koska laitteen tehonsyöttö silloin korkealla ja tietysti korkeammat taajuudet syövät sitten akkua vähemmän.
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
Näin on minunkin kokemuksen perusteella . Aiemmin ei kelan akku koskaan tyhjennyt ensimmäisenä , mutta tuolla 4 khz korkki ohjelmalla se simahtaa ensimmäisenä , parin 3 tunnin reissun jälkeen.Etsijä82 kirjoitti:Matala 4khz taajuus Xp deussissa syö akkua aivan hulluna, koska laitteen tehonsyöttö silloin korkealla ja tietysti korkeammat taajuudet syövät sitten akkua vähemmän.
Ootko varmasti päivittänyt uusimmat softat? Mulla teki tuota samaa, täältä saadun vinkin perusteella päivitin softat ja voila! Nyt kelan ja ohjaimen akut kestää oikiasti niin kauan, ettei sitä ees jaksa seurata. En ees sammuttele sitä ikinä ku oon reissussa vaikka touhuan jotain ihan muuta. Mun käytöllä akut ei käytännössä lopu käsiin ikinä.tipu kirjoitti:Olen käyttänyt viime aikana pääasiassa deussin korkki hylky ohjelmaa . Se näyttää kuluttavan kelan akkua aika tavalla ,johtuneeko 4khz taajuudesta ?
EDIT:En kyllä tietoisesti oo käyttäny pelkästään tuota matalaa taajuutta. Mikäs ohjelma se oli?
Deus Xp - 9"
C-Scope cs-660
Garrett Pro Pointer AT
C-Scope cs-660
Garrett Pro Pointer AT
Se on semmonen 4kHz puisto-ohjelma jolla ei tarvi kaivella ainuttakaan kruunukorkkia mutta silti kolikot, hopeiset ja isot kultaiset tulee kirkkaastiScout kirjoitti:Ootko varmasti päivittänyt uusimmat softat? Mulla teki tuota samaa, täältä saadun vinkin perusteella päivitin softat ja voila! Nyt kelan ja ohjaimen akut kestää oikiasti niin kauan, ettei sitä ees jaksa seurata. En ees sammuttele sitä ikinä ku oon reissussa vaikka touhuan jotain ihan muuta. Mun käytöllä akut ei käytännössä lopu käsiin ikinä.tipu kirjoitti:Olen käyttänyt viime aikana pääasiassa deussin korkki hylky ohjelmaa . Se näyttää kuluttavan kelan akkua aika tavalla ,johtuneeko 4khz taajuudesta ?
EDIT:En kyllä tietoisesti oo käyttäny pelkästään tuota matalaa taajuutta. Mikäs ohjelma se oli?
http://www.aarremaanalla.com/foorumi/vi ... 19&t=19755 tuolta minun puistohöpinöistä löytyy parikin versiota joista selvinnee idea.
XP - Garrett - Whites - Minelab & SME
moderaattori
moderaattori
Joo, arvelinki tuota. Pitääpä käyä iltasella koittamassa. Mie oon vaan niin ujo, etten julkisilla paikoilla paljoa haravaa heiluttele. Seku seurata sitä akun syöntiä kans niin tulee ees ohut silta tähän topiciin.Kizmo kirjoitti:Se on semmonen 4kHz puisto-ohjelma jolla ei tarvi kaivella ainuttakaan kruunukorkkia mutta silti kolikot, hopeiset ja isot kultaiset tulee kirkkaastiScout kirjoitti:Ootko varmasti päivittänyt uusimmat softat? Mulla teki tuota samaa, täältä saadun vinkin perusteella päivitin softat ja voila! Nyt kelan ja ohjaimen akut kestää oikiasti niin kauan, ettei sitä ees jaksa seurata. En ees sammuttele sitä ikinä ku oon reissussa vaikka touhuan jotain ihan muuta. Mun käytöllä akut ei käytännössä lopu käsiin ikinä.tipu kirjoitti:Olen käyttänyt viime aikana pääasiassa deussin korkki hylky ohjelmaa . Se näyttää kuluttavan kelan akkua aika tavalla ,johtuneeko 4khz taajuudesta ?
http://www.aarremaanalla.com/foorumi/vi ... 19&t=19755 tuolta minun puistohöpinöistä löytyy parikin versiota joista selvinnee idea.
Deus Xp - 9"
C-Scope cs-660
Garrett Pro Pointer AT
C-Scope cs-660
Garrett Pro Pointer AT
-
- Innostunut Etsijä
4kHz taaduudella TX power on automaattisesti kolmosella. 8-18kHz taajuuksilla voi asettaa TX powerin välille 1-3 puistohommeleihin.
Kannattaa kokeilla 8kHz. ID norm. on itseltä pois päältä niin kolikko id vaihtuu taajuuden mukaan.
Kannattaa kokeilla 8kHz. ID norm. on itseltä pois päältä niin kolikko id vaihtuu taajuuden mukaan.
XP Deus 11" ja 9" HF
White´s TRX
Vanhin löytö 2 öre 1573.
White´s TRX
Vanhin löytö 2 öre 1573.