Halpiskuulokkeet

Mistä kannattaa etsiä ja miten? Miten syvaltä kolikko loytyy? Mitä pakkaat reppuusi ja mikä on kaivamisen apuvälineesi?
Rolander
Metallinetsijä

Halpiskuulokkeet

Viesti Kirjoittaja Rolander »

Muutaman kerran johdon jäädessä polven tai jalan alle se on siinä. Mitä kuulokkeita suosittelisitte :D
Haarukka
Kunniajäsen

Re: Halpiskuulokkeet

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Noilla garretin halvoilla treasure soundeilla meen jo kolmatta kesää. Monesti on johto jäänyt kiinni niin että repäisee kuulokkeet päåstä, on kastuneet sateessa, piuha linttaantunu peräiontin luukun väliin... Silti vaan kestää ja toimii :)
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Niksu
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Niksu »

Minulla on nuo Treasuren Soundsit hajonnut pari kertaa ja kummallakin kerralla yksi johdin oli irronnut äänenvoimakkuussäätimen piirilevystä. Juotin johtimen paikoilleen ja taas kuulokkeet toimivat.

At Pron vakiokuulokkeet eli Garrett Master Soundsit ovat toimineet ilman ongelmia. Tosin kerran onnistuin pudottamaan ne järveen. Sen jälkeen kuulokkeiden äänet kuulostivat kovin "nuhaisilta", mutta äänet kirkastuivat kun kuulokkeet kuivuivat pari päivää.
Niksu
Garrett AT Pro: 8,5x11" ja NEL Big&Snake sekä ACE250
Garrett Pro-Pointer
Vanhin löydetty kolikko: 1 ör vuodelta 17?? ja 2 kopeekka vuodelta 1810
miksu799
Innostunut Etsijä

Viesti Kirjoittaja miksu799 »

Itellä kans at pro:n omat ja on kyllä toiminu moitteetta! Huomioiden vielä että ollut kahdella omistajalla ennen minua eli varmaan 5v vanhat
Garret At Pro, Garret Pro Pointer, Fiskars lapio. 120,65e/800e
Fisherman
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Fisherman »

Hanki langattomat niin et kompastele piuhoihin. Rapoo H3070 kuulokkeita olen käyttänyt sekä Garretissa että Makro racerissa. Garretissa pitää käyttää halpaa äänenvoimakkuudensäädintä välissä kun volymensäätöä ei itse etsimessä ole. En tykkää umpinaisista kuppikuulokkeista; haluan kuulla mitä ympärillä tapahtuu. Vesipiippailussa kyllä käytän Garretin omia luureja.
-Xp Deus
-Garrett At Pro
Vanhin löytö kivikaudelta, + kupurasolkia, punnuksia, nuolenkärkiä, keihäänkärki (55,5 cm), dirhemeitä, kirveitä ym. n. 400-1100 jKr
Paras löytö on tämä harrastus
MPE ry
iron maden
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja iron maden »

Mie käytän n 60 euron hintaisa kuulokkeita!
Mallia en tähänhätään muista mutta isot on korvakupit!
Se roikkuva johto kannattaa kiinnittää kauluksen tienoille, vaatteisiin jossa saa ne roikkvat löysät pois vedetyä
Ace Garret 250+Exelrattor DD 10/14kela.
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.
Vanhin kolikko 1748 öre, hopiaa ym ja maasta nostettua rautaa yli 160 kiloa!
Vastaa Viestiin