jatkuu ens keväänä jos luoja suo

Voi ei, otan osaakalonius kirjoitti:Kausi loppu , ennen ku ehti kunnolla alkaa, jalat petti![]()
Harmi. Toivottavasti ensivuonna menee paremmin. Itselläni kramppaa jalkalihakset monesti yöllä, jos on käyny kyykkimässä metsässä. Älä lannistu elämä jatkuu, kunhan saat jalat kuntoon, me kaikki metallinetsijät pidämme ja autamme toisiammekalonius kirjoitti:Kausi loppu , ennen ku ehti kunnolla alkaa, jalat petti![]()
iipe kirjoitti:Mulla katkes piippailureissulla jalka, tuossa 2013 loppukesästä ja "paras"osa kaudesta meni sitten siinä parannellessa sivusuun. Olin mä silti jopa kainalosauvoilla pellolla muutaman kerran paikallani seisoskelemassa ja siinä deussilla hieroin maata ympäriltäni..
Kyllä sitä monesta kroppa palautuu, varsinkin kunnon kuntoutuksella ja jos ei, se pitää vaan keksii jotain korvaavaa!
Tähän piippailuun liittyy läheisesti monenmoista mahdollista harrastusta, joita voi vaikka jalattomana harrastaa.
Minulla on uusi polvi tilauksessa lokakuussa ,vasen nilkka kulunut ja nyt tulehtunut, varpaat nivelreuma ,issias iski selkään,
sopivalla levolla ja lääkkeillä vois syyskuun lopulla yrittää ennen uutta polvea
Historiantutkimusta, alkaa takomaan viikinkimiekkoja tai vaikka numismatiikka...
Tsemppiä sinne!
Näinhä se on ja vasta 62viipe kirjoitti:Kuulostaa, ettei vanhuus tuu yksin..