Rantapiippailu

Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
Rolander
Metallinetsijä

Rantapiippailu

Viesti Kirjoittaja Rolander »

Aamulla menin uimarannalle joka on aika syrjässä asutuksesta, ah mikä autuus ja rauha yksin. Klo.12.00 jälkeen alko tulla veneitä perheineen ja rantautuivat melkein koko rannan pituudelta, kun suomalaiset on ujoja pitää olla välimatkaa toiseen veneeseen ja rannalle tuli autoja mölinän kanssa, ilmeisesti ottaneet jotain alkomaholia, miten siinä sitten pujottelet ihmisten välistä, meni hermot ja lähdin kotiin. Ilmeisesti pitää mennä keskiyöllä, että saa olla rauhassa. :shock:
Kizmo
Metallinetsijä

Re: Rantapiippailu

Viesti Kirjoittaja Kizmo »

Kyllä, nimenomaan siksi tämäkin kuva on otettu puoli kahden aikaan yöllä :D

Kuva
XP - Garrett - Whites - Minelab & SME
moderaattori
Rolander
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja Rolander »

Kizmo kirjoitti:Kyllä, nimenomaan siksi tämäkin kuva on otettu puoli kahden aikaan yöllä :D

Kuva
Minäkin olen päättänyt, että en lähde enään koskaan ranalle piippailee ennen 01.00.
:)
Niksu
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Niksu »

Toinen vaihtoehto on mennä rannalle silloin kun on sellainen ilma ettei uijat ja auringonottajat viihdy rannalla. Minä olen tehnyt viimeisiä kahlausreissuja loka-marraskuussa ja silloin on ollut kovin vähän porukkaa rannalla. :D
Niksu
Garrett AT Pro: 8,5x11" ja NEL Big&Snake sekä ACE250
Garrett Pro-Pointer
Vanhin löydetty kolikko: 1 ör vuodelta 17?? ja 2 kopeekka vuodelta 1810
Haarukka
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Merenrannassa parasta aikaa on toukokuu. Ei oo uimareita ja on todennäköisintä matala veden korkeus.
Pohjoisesta puhaltavilla syysmyrskyillä vesi on kans usein alhaalla(perämeren rannalla), mutta aallokko tahtoo silloin häiritä.
Heinä-elokuu on muutenkin aika huonoa piippailu aikaa. Puistoissa ja rannoilla aina väkeä jos ei sada ja pellot viljelyksessä :(
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Vastaa Viestiin