Inkkari 2016
Re: Inkkari 2016
Toi tuntematon esine on nimeltään Hevoshärpäke
Hitto, sehän se oli. Miten toi nyt noin pääsi unohtumaanBruin kirjoitti:Toi tuntematon esine on nimeltään Hevoshärpäke
Xp Deus / At Pro
White's TRX
White's TRX
Xp Deus / At Pro
White's TRX
White's TRX
Se on jetoni "в память великой войны"..Nikolai 2
Juhannus piipityksiä. Toi prenikka oli ylläripylläri. Osaisiko joku kertoa siitä jotakin [/quote]
Juhannus piipityksiä. Toi prenikka oli ylläripylläri. Osaisiko joku kertoa siitä jotakin [/quote]
XP GOLD MAXX POWER /XP GMAXX2 /AKA KONDOR /GARRETT ACE 150
[/quote]
Kiitoksia. Nikolai 2 tunnistinkin, mutta kiinnostaisi tietää minkä takia tai mistä ansiosta näitä on jaettu.
Xp Deus / At Pro
White's TRX
White's TRX
Minä löysin viime kesänä mitalin, jossa on myös Nikolai II:n kuva.
http://www.aarremaanalla.com/foorumi/vi ... =4&t=17050
Sen mitalin tekstin Fisherman suomensi ja mitali on Nikolai II kruunajaisten muistomitali. Itse kun selvittelin asiaa lisää, niin noita mitaleja on lyöty ainakin valtaannousun, kruunajaisten ja avioliiton kunniaksi.
http://www.aarremaanalla.com/foorumi/vi ... =4&t=17050
Sen mitalin tekstin Fisherman suomensi ja mitali on Nikolai II kruunajaisten muistomitali. Itse kun selvittelin asiaa lisää, niin noita mitaleja on lyöty ainakin valtaannousun, kruunajaisten ja avioliiton kunniaksi.
Niksu
Garrett AT Pro: 8,5x11" ja NEL Big&Snake sekä ACE250
Garrett Pro-Pointer
Vanhin löydetty kolikko: 1 ör vuodelta 17?? ja 2 kopeekka vuodelta 1810
Garrett AT Pro: 8,5x11" ja NEL Big&Snake sekä ACE250
Garrett Pro-Pointer
Vanhin löydetty kolikko: 1 ör vuodelta 17?? ja 2 kopeekka vuodelta 1810
Kiitoksia Niksullekkin avusta. Raivokkaalla googlaamisella löytyi vastaava lätkä elikkäs In Memory of great war. Tässä kuvat Googlesta.
Xp Deus / At Pro
White's TRX
White's TRX
Se on muistojetoni "muisto sodasta".1904-1905 v. Venäjän–Japanin sota.
valmist. pronnsista tai hopeasta.oli ollut myynnissä eli miljookpl oli tehty.
Kiitoksia. Nikolai 2 tunnistinkin, mutta kiinnostaisi tietää minkä takia tai mistä ansiosta näitä on jaettu.[/quote]
XP GOLD MAXX POWER /XP GMAXX2 /AKA KONDOR /GARRETT ACE 150
[/quote]Tahhir kirjoitti:Se on muistojetoni "muisto sodasta".1904-1905 v. Venäjän–Japanin sota.
Kiitoksia. Nikolai 2 tunnistinkin, mutta kiinnostaisi tietää minkä takia tai mistä ansiosta näitä on jaettu.
Kiitoksia tiedoista. Elikkäs on ollut kohtuullisen yleinen lämiskä. No mukava löytö silti
Xp Deus / At Pro
White's TRX
White's TRX
Yhteispotretti viime aikaisista löydöistä.
Vanhempaa ja erikoisempaa.
Uusi tuttavuus mitä lieneekin.
Kultaa . Tää löytyi kyllä pelkällä öögalla, mutta piippareisulla kumminkin. Kotona testailin tarkemmin mitä id:tä piipparit tälle antaa. Jännä, että Deus antaa tälle id:n 90-93. At pro 39-41. Ace 150 ei tajua tuon olemassa oloa ollenkaan.
Edit. Mites noi kuvat taas noin
Xp Deus / At Pro
White's TRX
White's TRX
Kokeileppa Deussia eri taajuuksilla, veikkaan että ID-laskee kun taajuus alenee.Indian kirjoitti:Deus antaa tälle id:n 90-93. At pro 39-41. Ace 150 ei tajua tuon olemassa oloa ollenkaan.
En mä oikeen silti tajua tuota Deusin antamaa ID:tä kun menee noin ylös, vai onko joku lenkki/lukko hopeaa?
Nii, ja onnittelut
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Menin nuo kaikki Deussin ohjelmat läpi tuolle ketjulle ja täytyy sanoa ,että olen ymmälläni. Osa antoi ohjelmista antoi id:tä 28 osa antoi idksi 6. Taasen jotkin 18 khz ohjelmat antoivat ideksi edelleen 85-90. Tunnistus syvyys tuollaiselle ketjulle oli enintään 2-3 cm lukuunottamatta gold field ohjelmaa jonka tunnistus syvyys oli n. 7-8 cm. Ns. Vakio ohjelmista parhaiten tuon tunnisti Hot- ohjelma.
Xp Deus / At Pro
White's TRX
White's TRX
Tämmöisiä "ominaisuuksia" laaja säädettävyys tuo mukanaanIndian kirjoitti:Menin nuo kaikki Deussin ohjelmat läpi tuolle ketjulle ja täytyy sanoa ,että olen ymmälläni. Osa antoi ohjelmista antoi id:tä 28 osa antoi idksi 6. Taasen jotkin 18 khz ohjelmat antoivat ideksi edelleen 85-90.
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Kulta onnittelut täältäkin.
Onnet kullista!
Garret At Pro & Pro-Pointer II
Motonetin lapio
Würthin puukko
Bilteman saappaat
Motonetin lapio
Würthin puukko
Bilteman saappaat
Oho aika hauska sattuma, just nimittäin eilen löysin pienen dumpin metästä missä oli kenkiä ja kauhea kasa just tollasia pullonkorkkeja Lienee sullaki ollu joskus punasen värinen toi. Värit lähteny ajan saatossa. Ne on ilmeisesti jotain ruotsista tulleita korkkeja ehkä 60-luvulta?
Garret ace 350.
Garret propinpointter.
Vanhin löytämä kolikko: 1/6 öre 1667
Garret propinpointter.
Tämä minun versioni on ollut tuollainen kirkas alusta asti, mutta saman bolagetin tavaraahan nuo ovat olleet.
Xp Deus / At Pro
White's TRX
White's TRX
- iron maden
- Kunniajäsen
Hiton upeet löydöt inkkarillakin! Voi jee!
Ace Garret 250+Exelrattor DD 10/14kela.
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.
Vanhin kolikko 1748 öre, hopiaa ym ja maasta nostettua rautaa yli 160 kiloa!
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.
Vanhin kolikko 1748 öre, hopiaa ym ja maasta nostettua rautaa yli 160 kiloa!
Kiitoksiairon maden kirjoitti:Hiton upeet löydöt inkkarillakin! Voi jee!
Xp Deus / At Pro
White's TRX
White's TRX
Xp Deus / At Pro
White's TRX
White's TRX
Xp Deus / At Pro
White's TRX
White's TRX
Onkos siellä kukkapenni 20-luvulta? Nuita näkee täällä tosi harvoin, mahtaa olla Suomen pienin käytössä ollut kolikko noin kooltaan. Ite yhen löytyny täysin vääntyneenä polulta Hauskinta oli että bongasin ilman etsintä hiekkapolun päältä.
Garret ace 350.
Garret propinpointter.
Garret propinpointter.
Joo kyllä se on tuollainen 20- luvun yhden pennin kolikko. Halkaisija 14mm ja painoa 1 g. Tämä taisi olla minulle toinen tai kolmas, mutta ei näitä usein löydy.roopex1 kirjoitti:Onkos siellä kukkapenni 20-luvulta? Nuita näkee täällä tosi harvoin, mahtaa olla Suomen pienin käytössä ollut kolikko noin kooltaan. Ite yhen löytyny täysin vääntyneenä polulta Hauskinta oli että bongasin ilman etsintä hiekkapolun päältä.
Xp Deus / At Pro
White's TRX
White's TRX
Xp Deus / At Pro
White's TRX
White's TRX