Mikä terä?

Oletko löytänyt omituisen esineen? Näytä tunnistamaton löytösi ja aarremaanalla.comin jäsenet yrittävät auttaa sinua selvittämään mistä on kysymys.
pesonen
Viestit: 3
Liittynyt: 16 Kesä 2013, 23:32

Mikä terä?

Viesti Kirjoittaja pesonen »

Garrett AT Goldilla löyty pellosta.
Kuva

Kuva

Kuva
GreenThing
Innostunut Etsijä
Viestit: 93
Liittynyt: 20 Huhti 2015, 12:05
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Mikä terä?

Viesti Kirjoittaja GreenThing »

Sakset.
Garrett Ace 250 & Detech SEF 15X12
pesonen
Viestit: 3
Liittynyt: 16 Kesä 2013, 23:32

Re: Mikä terä?

Viesti Kirjoittaja pesonen »

GreenThing kirjoitti:Sakset.
Liian iso saksien teräksi.. :lol:
Bruin
Kunniajäsen
Viestit: 2187
Liittynyt: 01 Syys 2013, 17:31
Paikkakunta: Turengi

Re: Mikä terä?

Viesti Kirjoittaja Bruin »

Vois olla vaikka niittokoneesta. Tai sitten jostain muusta maatalouskoneesta.
Vastaa Viestiin