Koristeellinen härpäke
Koristeellinen härpäke
Aikakautta ja käyttötarkoitusta vailla? Katkennut molemmista päistään. Alueella paljon toimintaa rautakaudelta lähtien...
Kappaleessa selvää epäsymmetrisyyttä ja työn jälki sopisi vanhemmaksikin. Materiaali pronssia.
Xp Deus ja lapio
Plootu 1710, 4 Markkaa 1691, kivikirveenterä... ym!
Re: Koristeellinen härpäke
Mulle tuli mieleen horoskooppi-merkki rapu?
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Oiskos kirjanklipsin katkelma?
Kuparinen: 1625 1/2 Öre Klipping Gustav II Adolf
Hopeinen: 1448-1470 Aurtua Karl Knutsson Bonde
Hopeinen: 1448-1470 Aurtua Karl Knutsson Bonde
Kirjan klipsejä minulla on useampia 3 cm pitkiä , mutta tämä on ollut ennen katkeamista n. 10 cm vähintään
Xp Deus ja lapio
Väri ei ole ihan pronssia, voisiko olla sinkkisekoitetta ja öljylampun osa?
Kyllä se pronssia on. Tinan määrästä ei ole tietoa. Tuo mun sampan kamera saattaa vähän sävyjä tuossa kuvassa vääristää..
Kuvat tuli myös "kyljelleen", kun selvästihän tuossa on joku kasvi, kun myötäpäivää kiertäisi tuon kuvan pystyyn.
Lähinnä tässä oli kysymys tuosta ajoituksesta, kun Jallu uskoo tuon olevan r.kautta ja minä pidän tuota tyyliä huomattavasti nuorempana..?
Kuvat tuli myös "kyljelleen", kun selvästihän tuossa on joku kasvi, kun myötäpäivää kiertäisi tuon kuvan pystyyn.
Lähinnä tässä oli kysymys tuosta ajoituksesta, kun Jallu uskoo tuon olevan r.kautta ja minä pidän tuota tyyliä huomattavasti nuorempana..?
Taivas varjele mitä sieltä tulee!
moderaattori
moderaattori
Voisi olla esim. valaisin /kynttelikkö järjestelmän koristevalu tms. Iässä ei mene tyylillisesti lähellekään rautakautta...enneminkin 1600-nuoremmaksi..