Garret käden lepuutin! (huono tuote)

Mistä kannattaa etsiä ja miten? Miten syvaltä kolikko loytyy? Mitä pakkaat reppuusi ja mikä on kaivamisen apuvälineesi?
Stigmeister
Metallinetsijä

Garret käden lepuutin! (huono tuote)

Viesti Kirjoittaja Stigmeister »

Valmistaako joku garrettiin vaikka alumiinisia käden lepuuttimia noi garretin vakiot on sika kalliita
suhteessa laatuun. Tänään meni jo toinen rikki ja etsintä loppuu käytännössä siihen.

Vinkkejä?
AT Gold standard/Nel Tornado 12x13"/Ace 250/Pro Pointer AT
Vanhin kolikko: Sweden Johan III 4 öre klipping 1591
Paras löytö: Kultainen Pateck merkkinen taskukello 1800-luvulta.
Kettu-Pekka

Re: Garret käden lepuutin! (huono tuote)

Viesti Kirjoittaja Kettu-Pekka »

Mitä osaa tarkoitat? Voishan tuon mallintaa ja esim koneistuttaa alumiinista tai tilata 3d-tulosteena.
Sig
Raavas Tonkija

Viesti Kirjoittaja Sig »

Minelab Excalibur II, Underwater robot ROW, underwater cameras, fishing magnets etc..
Haarukka
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Viemäriputken pätkästä helppo tehdä itsekkin: https://www.youtube.com/watch?v=5lWXJTcnwjg
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Indian
Raavas Tonkija

Viesti Kirjoittaja Indian »

Ota pehmuste irti ( lähtee kyllä kokonaisena ) ja leikkaa samankokoinen pellinpala. Peltiin muutama reikä ja vetoniiteillä kiinni alkuperäisen kahvan sisäpuolelle ja pehmuste päälle. Seuraavaksi sitten tippuukin boksi...
Xp Deus / At Pro
White's TRX
jannukka
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja jannukka »

Indian kirjoitti:Ota pehmuste irti ( lähtee kyllä kokonaisena ) ja leikkaa samankokoinen pellinpala. Peltiin muutama reikä ja vetoniiteillä kiinni alkuperäisen kahvan sisäpuolelle ja pehmuste päälle. Seuraavaksi sitten tippuukin boksi...
:)
Makro Racer
Mars Discovery
Mars tiger
Vakio kela
Pari pointeria
Deteknix diamond digger
8 e lapio
Paramedio
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Paramedio »

Polkaisitko päälle vai miten onnistuit sen särkemään?
XP Deus
MI-6 pointer
Supermagneetti GTN-48 ja 60

http://www.suomenmetallinetsijat.fi
https://www.facebook.com/SuomenMetallinetsijatRy

"My precious!" - Gollum, lord of the rings
Jana

Viesti Kirjoittaja Jana »

Oma katkes goldista kun olin pellolla huispaa. Tais olla tornadokela kiinni ja liikkeen ääripäässä ku vaihdoin suuntaa kyynärtuki vaan napsahti poikki. Laitoin sinne rst putkesta sopivan palan sisälle ja alupopniiteillä kiinni. nyt toiminu 2 vuotta sen jälkeen. Ja tuskimpa tuosta hajoaa koskaan :)

Kuva

Kuva
Indian
Raavas Tonkija

Viesti Kirjoittaja Indian »

Jana kirjoitti:Oma katkes goldista kun olin pellolla huispaa. Tais olla tornadokela kiinni ja liikkeen ääripäässä ku vaihdoin suuntaa kyynärtuki vaan napsahti poikki. Laitoin sinne rst putkesta sopivan palan sisälle ja alupopniiteillä kiinni. nyt toiminu 2 vuotta sen jälkeen. Ja tuskimpa tuosta hajoaa koskaan :)

Kuva

Kuva
Just tällainen korjaus on itsellänikin.
Xp Deus / At Pro
White's TRX
Taurus
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Taurus »

Mulla hajos vissiin kolme kyynärtukea. Raibani väsäs mulle tuollaisen vahvikkeen eikä ole enää sen jälkeen hajonnut :D Tuohon liimasin vielä sen alkuperäisen kiinnikkeen niin ei pala käsi.

Kuva

Kuva
Garrett AT Pro

Pronssikirves 1700-1100 eKr, Rannerengas ja kaarisolki 0-200 jKr, Lintuneula 400 jKr, Rapusolki 600 jKr, Linturiipus, ketjunkantajia, tiuku, solki, sormus, korvaputki, kupuroita, hevosenkenkäsolkia 800-1100 jKr, Kultasormus 1400
Stigmeister
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja Stigmeister »

Tein Uponorista ja maalasin sprayllä mustaks, pehosmuttereilla ja kahdella pultilla kiinne rungossa oleviin reikiin, parempi kuin alkuperäinen.
AT Gold standard/Nel Tornado 12x13"/Ace 250/Pro Pointer AT
Vanhin kolikko: Sweden Johan III 4 öre klipping 1591
Paras löytö: Kultainen Pateck merkkinen taskukello 1800-luvulta.
jarpat
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja jarpat »

:D
Mä en laiskuuttani oo saanu edes sitä remmiä avattua. Se on siinä välissä ja toimii varmaan osaltaan myös "vahvikkeena"...
Väline; Fischer F22, "porkkana", reppu ja rautalapio. Vanhin löytö; 1 öre 1627-1631
jarppa
Raavas Tonkija

Viesti Kirjoittaja jarppa »

jarpat kirjoitti::D
Mä en laiskuuttani oo saanu edes sitä remmiä avattua. Se on siinä välissä ja toimii varmaan osaltaan myös "vahvikkeena"...
Sama täällä.
Dyykkari
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja Dyykkari »

Sain itse takuusta uuden muutama vuosi sitten, se on hieman erilainen alkuperäiseen verrattuna. Luulen, että garretilla ovat muuttaneet valmistustapaa/mallia hirvittävän valituskasan jälkeen. Deep Digger Dan (youtube-hahmo) parjasi oikein urakalla noita tukia aikoinaan, ja muistaakseni sanoi että ei käytä Garretin laitteita enää sen takia.

Vai onko kellään hajonnut sitä uudempaa mallia? omaani on sen verta vähän käytetty etten tiedä paukkuuko sekin rikki jossain vaiheessa samalla lailla :D
Vastaa Viestiin