Eilisen illan löydöt. Tilan historia ulottuu ainakin vuoteen 1509. Ei mitään niin vanhaa noussut vielä. Tuo korkki oli pakko ottaa kuvaan. Nuorena on ennen aloitettu.
Tuossa napissa on ilmeisesti aseet ristissä.
XP Deus ja Nokta Rs pinpointter. Vanhin kolikko 2 öre 1573. Puukko historiallisesta ajalta. Pyyntikuopat Kivikaudelta pintalöytönä.
hapanta, märkää tms. maata ku sähkösinkitty "viikonlopun virta-avainkin" on tuossa kunnossa.
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Napissa näyttäisi olevan tykinputket, eli tykistön nappia tsaarin ajalta.
XP DĒUS. Varakoneena XP GoldMAXX Power V4+WS1+ muuta tarvittavaa.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
Garrett 350 kirjoitti:Eilisen illan löydöt. Tilan historia ulottuu ainakin vuoteen 1509. Ei mitään niin vanhaa noussut vielä. Tuo korkki oli pakko ottaa kuvaan. Nuorena on ennen aloitettu. Jäi vaivaamaan tuo kehäsolki-juttu. Eli onko mestareilla näkemystä tuosta keskellä olevasta rinkulasta, oisko mahdollisesti kehäsolki? Olis mulle ensimmäinen .
XP Deus ja Nokta Rs pinpointter. Vanhin kolikko 2 öre 1573. Puukko historiallisesta ajalta. Pyyntikuopat Kivikaudelta pintalöytönä.
Garrett 350 kirjoitti:Eilisen illan löydöt. Tilan historia ulottuu ainakin vuoteen 1509. Ei mitään niin vanhaa noussut vielä. Tuo korkki oli pakko ottaa kuvaan. Nuorena on ennen aloitettu. Jäi vaivaamaan tuo kehäsolki-juttu. Eli onko mestareilla näkemystä tuosta keskellä olevasta rinkulasta, oisko mahdollisesti kehäsolki? Olis mulle ensimmäinen .
Kehäsolkihan se.
XP DĒUS. Varakoneena XP GoldMAXX Power V4+WS1+ muuta tarvittavaa.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
Kehäsolkihan se.
Jälleen kiitos Leijona