Ehjä karhunhammasriipus

10 kopeekkaa 1856

1500-luvun alun pikkuklippoja?

Mikä merkki? Takana ollut 3 kiinnityskohtaa.

Hevoshärpäke ja ovenkahva.

Suurin osa tavaroista löytyi pellosta jossa oli kaivuujäljistä päätellen jo käyty etsimässä, muttei selvästi kovinkaan tarkkaanTaurus kirjoitti: Ei oo Oskun mestoilla varmaan muita piippareita pahemmin liikuskellut
Voi olla, mutta itsekkin joskus mennyt vipuun, kun olen luullut, että joku on käynyt ennen minua kaivelemassa.Oskari01 kirjoitti:Kiitos onnitteluista, karhunhammasriipus ajoittuu luultavasti viikinkiajalle
Suurin osa tavaroista löytyi pellosta jossa oli kaivuujäljistä päätellen jo käyty etsimässä, muttei selvästi kovinkaan tarkkaanTaurus kirjoitti: Ei oo Oskun mestoilla varmaan muita piippareita pahemmin liikuskellut
Itsekin olen tuollaisiin eläinten tekemiin kuoppiin törmännyt pellolla, mutta kyllä nuo olivat selvästi lapiolla kaivettuja ja monessa kaivuukohdassa oli vielä pullonkorkit ym. roskat jätetty kuopan pohjalle...Bruin kirjoitti:Voi olla, mutta itsekkin joskus mennyt vipuun, kun olen luullut, että joku on käynyt ennen minua kaivelemassa.Oskari01 kirjoitti:Kiitos onnitteluista, karhunhammasriipus ajoittuu luultavasti viikinkiajalle
Usein ollut eläinten tekemiä pieniä monttuja jotka ovat peittämättä, osassa on montun pohjalla vielä pieni reikä, myyrä/hiiri.
Ja muutaman kerran ollut ihan kunnon monttu keskellä peltoa ja montun reunalla pienen tassun jälkiSupiko?