Käytiin kaverin kanssa valokuvailemassa ja pysähdyttiin yhden pienen uimarannan kohdalla. Mulla oli metallinpaljastimet mukana ja kysyin kaverilta, että haluaako se kokeilla tuolla Eurotec Pro:lla? Halusi tietenkin. Laitoin koneen päälle ja kerroin, että kone piippaa korkealla äänellä jos on jotain muuta kuin rautaa ja raudan kohdalla näytössä lukee IRON ja ääni on matala. Otti ehkä kaksi askelta ja sanoi, että nyt on sellainen korkea ääni. Hopeasormus. Ranta oli piippaamaton, koska sieltä löytyi muutama markka-aikainen kolikko ja vanhoja korkkeja. Itse löysin 2.20 eurorahaa. Hiekkaosuutta ei ollut kuin ehkä 20m kapea kaistale.
Osaako joku sanoa, että mitä tuo toinen leima kertoo pitoisuusleiman vieressä?
Hopeasormus
Hopeasormus
XP Deus
Garrett Pro Pointer
Garrett Pro Pointer
Re: Hopeasormus
Onnittelut hopiasta. (kk) Kalevala koru?
Garrett AT Pro
Pronssikirves 1700-1100 eKr, Rannerengas ja kaarisolki 0-200 jKr, Lintuneula 400 jKr, Rapusolki 600 jKr, Linturiipus, ketjunkantajia, tiuku, solki, sormus, korvaputki, kupuroita, hevosenkenkäsolkia 800-1100 jKr, Kultasormus 1400
Pronssikirves 1700-1100 eKr, Rannerengas ja kaarisolki 0-200 jKr, Lintuneula 400 jKr, Rapusolki 600 jKr, Linturiipus, ketjunkantajia, tiuku, solki, sormus, korvaputki, kupuroita, hevosenkenkäsolkia 800-1100 jKr, Kultasormus 1400
Hienon sormuksen olette löytäneet. Jalometalli onnittelut myös
Viimeksi muokannut ETL, 10 Huhti 2016, 23:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
...tu kaveri sen löysi Mulla on vielä hopeasormus löytämättä. Hieno se on munkin mielestäni.
XP Deus
Garrett Pro Pointer
Garrett Pro Pointer
Nythän sait kuitenkin eurorahaa emännälle näytettäväksi