Patruuna VPT 42
-
- Kunniajäsen
Re: Patruuna VPT 42
Siitä se lähtee
XP Deus ja Nokta Rs pinpointter. Vanhin kolikko 2 öre 1573. Puukko historiallisesta ajalta. Pyyntikuopat Kivikaudelta pintalöytönä.
Mikähän lie tarina takana,konepistoolin pati pudonnut Iittiläiseen pihaan...
-
Olen juuri menossa etsimään lisää.
Ja just alottelemassa etsintöjä.
Olen vasta 11v
Ja just alottelemassa etsintöjä.
Olen vasta 11v
Tervetuloa foorumille ja onnea etsintöihin.
Minä kun löysin äidin kotipaikan pihasta VPT41 leimauksella olevan hylsyn, niin sitä leimaa selvitellessäni törmäsin sivustoon, jossa oli kerrottu noista patruunoista sen verran että jos nallin ympärillä on punainen rengas, niin se on tarkoitettu pistooliin ja mustalla renkaalla varustettu on tarkoitettu konepistooliin.
Ärkoo varmaan osannee kertoa tarkemmin noista, jos minä vaikka kertoilen aivan väärää tietoa.
Onko varmasti konepistoolin patruuna? Minä en ainakaan tabletilla saanut kuvasta selvää, että minkä värinen lakkarengas nallin ympärillä on.Mikähän lie tarina takana,konepistoolin pati pudonnut Iittiläiseen pihaan...
Minä kun löysin äidin kotipaikan pihasta VPT41 leimauksella olevan hylsyn, niin sitä leimaa selvitellessäni törmäsin sivustoon, jossa oli kerrottu noista patruunoista sen verran että jos nallin ympärillä on punainen rengas, niin se on tarkoitettu pistooliin ja mustalla renkaalla varustettu on tarkoitettu konepistooliin.
Ärkoo varmaan osannee kertoa tarkemmin noista, jos minä vaikka kertoilen aivan väärää tietoa.
Niksu
Garrett AT Pro: 8,5x11" ja NEL Big&Snake sekä ACE250
Garrett Pro-Pointer
Vanhin löydetty kolikko: 1 ör vuodelta 17?? ja 2 kopeekka vuodelta 1810
Garrett AT Pro: 8,5x11" ja NEL Big&Snake sekä ACE250
Garrett Pro-Pointer
Vanhin löydetty kolikko: 1 ör vuodelta 17?? ja 2 kopeekka vuodelta 1810
Hyvää alkavaa kautta Pikkuetsijälle, ja paljon hyviä löytöjä Varmasti löytyy paljon etsittävää niiltä seuduilta
Xp Deus,Garrett At pro+MarsMD Goliath+MarsMD Tiger. Fiskars kenttälapio , Minelab pointteri
Löydöt: Kullasta-Kattilaan ja rautakaudesta-nykyaikaan
KAIKKI MUU ON TURHAA PAITSI METALLINETSINTÄ Päijät-Hämeen muinaisuuden tutkijat
Löydöt: Kullasta-Kattilaan ja rautakaudesta-nykyaikaan
KAIKKI MUU ON TURHAA PAITSI METALLINETSINTÄ Päijät-Hämeen muinaisuuden tutkijat
-
kiitosLuckyOne kirjoitti:Hyvää alkavaa kautta Pikkuetsijälle, ja paljon hyviä löytöjä Varmasti löytyy paljon etsittävää niiltä seuduilta
Joku erikoinen tarina on patruunan taustalla. Luoti on paikoillaan mutta nalli puuttuu. Eli lienee ihan vaaratonkin.
Maailmassa on monta ihmeellistä asiaa
ne hämmästyttää kummastuttaa
pientä kulkijaa
ne hämmästyttää kummastuttaa
pientä kulkijaa
-
- Metallinetsijä
Näinköhän olisi avaimenperästä irronnut? Joissakin patruuna-avaimenperissä on deaktivoitu patruuna, josta puuttuu nallikuppi kokonaan ja siinä kohtaa on ketju kiinni.