Laitetaan itestäkin vähän tietoa tänne
Olen 22-vuotias nuori mies Lappeenrannasta. Itse en henkilökohtaisesti tunne ketään harrastelijaa, mutta foorumilla ja lehdestä olen huomannut niitä olevan täälläpäin
Foorumia olen selaillut noin 2-3 vuotta ja vihdoin hankin metallinpaljastimen itselleni (Garrett ace 250).
Metallinetsintä taisi tulla minulle mieleen maasta löydettyiden kolikoiden takia
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Minua on aina on kiinnostanut maasta löydetyt esineet/kappaleet tai kolikot, vaikka kaverit eivät kehtaa edes kolikkoa maasta noukkia "maineen" takia.
Kaikenlaisia ajanvietettä olen yrittänyt keksiä ja nyt todellakin sen löysin
Noin 2 viikkoa olen metallinpaljastinta testaillut ja löydöt ovat olleet: pullonkorkkeja, rullalaudan rengas, erikokoisia hylsyjä, lyijyä, hevosenkengän nauloja, 1 markka vuodelta 1971 ja parit lasipullot/sirpaleet napannut matkaan samalla ettei esimerkiksi koirat telo tassujaan.
Lappeenrannassa sijaitsevat metallinetsijät voi laittaa minulle YV:llä viestiä jos haluaa piipparointiseuraa (olen ujompi tapaus), kertoa löydöistään tai haluavat tarjota maitaan tutkittavaksi (tuskin mutta koitetaan kuitenkin
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
)
Mutta tässä pienimuotoinen esittely minusta ja
kiitokset kaikille foorumille kirjoittaneille ja kuvia laittaneille
Foorumista on ollut todella paljon apua harrastuksen aloitukseen, löytöjen tunnistukseen ja aina on ollut mielenkiintoista katsoa mitä on löytynyt
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)