Kiitti tyhjentävästä vastauksestasi. Kiva saada kokeneen suora vastaus. Eli hintaluokka nousee, mut harrastukset maksavat. Unohdan siis 250/350sen ja alan satsaamaan "ylempään" luokkaan.ZyrTech kirjoitti:Ei tuossa parannusta tulisi. Jos parannusta haluaa, niin kyllä hintaluokka pitäisi olla siinä 500-700 eurossa. Näitä olisi mm. AT PRO, Fisherin F5, Teckneticsin Gamma ja Omega, sekä jos ei näytöllistä halua niin GM4. Sen hintaisilla pärjää jo pitkään, eikä uutta konetta jatkossa enää edes välttämättä tarvitse.rib@55 kirjoitti:Uppia.
Mites Fisher F2, vastaan Garret 250/350nen? Onko samankaltaisia, eli pitäiskö hintaluokkaa nostaa ja jos pitää niin paljonko. Deussin hinnan tiedän, eli oisko se seuraava askel "aarteiden" maailmaan?
Mitä Fisher F2:n rinnalle?
Re: Mitä Fisher F2:n rinnalle?
Rib@55
Fisher F2
Garret Propointer
Fisher F2
Garret Propointer
jos fisuun olet tykästynyt ni mikseipä päivitys tuosta f5,tai siittä ylöspäin olis kohdillaan.
onhan tietenkin vahvuutensa eri koneilla eripaikoissa at proon kanssa voi vähän vaikka "uidakkin"
mut kuitenkin jos etsintää harrastaa muuallakin kuin metsissä ja pelloilla suotavaahan on olla ainakin id näytöllinen kone ja kohtuulliset disc ominaisuudet.
ja niin kuin joku joskus sanoi täällä: tärkeää ei ole laitteen hankinnassa se kuinka paljon etsin on saanut hyvää palautetta vaan kuinka paljon se on saanut negatiivista palautetta.
onhan tietenkin vahvuutensa eri koneilla eripaikoissa at proon kanssa voi vähän vaikka "uidakkin"
mut kuitenkin jos etsintää harrastaa muuallakin kuin metsissä ja pelloilla suotavaahan on olla ainakin id näytöllinen kone ja kohtuulliset disc ominaisuudet.
ja niin kuin joku joskus sanoi täällä: tärkeää ei ole laitteen hankinnassa se kuinka paljon etsin on saanut hyvää palautetta vaan kuinka paljon se on saanut negatiivista palautetta.
Ei tähän ole vieläkään saatu vastausta.
Uppia.....!!!
Uppia.....!!!
Rib@55
Fisher F2
Garret Propointer
Fisher F2
Garret Propointer
Morjes.
Itse hyppäsin yhden kauden jälkeen,Teknetics eurotek pro11:sta Garret at Prohon.
Vaihtoon olen ollut tyytyväinen enkä ole kokenut tarvetta siirtyä kalliimpiin etsimiin.
Pienemmän kelan laitoin niin roskaiset puistot aukeni uudella tavalla.
Tuolla vakio kelalla uskoisin pelloillakin pärjäävän.
Itse hyppäsin yhden kauden jälkeen,Teknetics eurotek pro11:sta Garret at Prohon.
Vaihtoon olen ollut tyytyväinen enkä ole kokenut tarvetta siirtyä kalliimpiin etsimiin.
Pienemmän kelan laitoin niin roskaiset puistot aukeni uudella tavalla.
Tuolla vakio kelalla uskoisin pelloillakin pärjäävän.
Mun mielestä AT Pro:n vakiokelan suurin vika on paino. Ostin itse omaan AT Pro:hon pari pikkukelaa joista isomman (5x8" DD) kun sain paikoilleen niin se ei oikeastaan lähtenyt pois käytöstä kuin oikein roskaisissa paikoissa. Sen mitä tuo 5x8" on pienempi niin se on niin merkittävästi vakiokelaa kevyempi että jaksaa huitoa aivan eri tavalla.
XP - Garrett - Whites - Minelab & SME
moderaattori
moderaattori
Ei kyl osaa päättää.
FDn sivuja seulottu ja F2n lisäksi pitää kehittyneempi etsin saada. valinta on vaikeaa, kun tarjontaa on aikalailla.
Josko joku vaik käytettyä mulle tarjois...?
FDn sivuja seulottu ja F2n lisäksi pitää kehittyneempi etsin saada. valinta on vaikeaa, kun tarjontaa on aikalailla.
Josko joku vaik käytettyä mulle tarjois...?
Rib@55
Fisher F2
Garret Propointer
Fisher F2
Garret Propointer
- Kiukaisten Paroni
- Metallinetsijä
Garrett ace 400 näyttäs tulevan ainakin jenkeissä myyntiin huhtikuun 1. pvä hintaan 399.95$. siinä vois olla mielenkiintonen välimaaston kapine ja näyttäs olevan jopa target id näytölläki.
XP Deus 11" full WS5 + 9" HF
Blisstool ltc64x V6 15" kelalla
Garrett sea hunter II
Mi-6 + Garrett porkkana
Satakunnan Menneisyyden Etsijät
Vanhin raha: Kristianin klippinki
Blisstool ltc64x V6 15" kelalla
Garrett sea hunter II
Mi-6 + Garrett porkkana
Satakunnan Menneisyyden Etsijät
Vanhin raha: Kristianin klippinki