Lastoolsista... miksu tai kuka vaan, huhuu...
Lastoolsista... miksu tai kuka vaan, huhuu...
Joo, eli olisi tarkoitus kokeilla tuota Lastoolsia. Lidarkartta-topicissa olikin jo linkki itse ohjelman suomenkielisiin käyttöohjeisiin... hyvä niin että osaa ohjelmaa sitten käyttää. Mutta los problemos on siinä että kun lataan tuon Lastools ohjelman vaikka Rapidlasson sivuilta saan komean paketin kansioita ja tiedostoja mutta en sitä ratkaisevaa "lastools.exe" :ä joka olisi vissiin tuon latauksen ja käynnistämisen kannalta aika tärkeä . Eli te kenellä tuo Lastools on, voisitteko auttaa kädetöntä? Miten ja mistä saitte tuon ladattua koneelle? (Ja käyntiin koneella.)
XP Deus V3.2 Lite 11" RC + Garret Pro Pointer
" Smoke is the thing that makes electrical circuits work; we know this to be true because every time one lets the smoke out of the electrical system, it stops working."
" Smoke is the thing that makes electrical circuits work; we know this to be true because every time one lets the smoke out of the electrical system, it stops working."
Re: Lastoolsista... miksu tai kuka vaan, huhuu...
Muistaakseni viime vuonna kun tuota Lastoolsia asensin ja käytin, niin Avast -virustorjuntaohjelma päätti yhdessä vaiheessa, että Lastool.exe on virus ja poisti sen.
Niksu
Garrett AT Pro: 8,5x11" ja NEL Big&Snake sekä ACE250
Garrett Pro-Pointer
Vanhin löydetty kolikko: 1 ör vuodelta 17?? ja 2 kopeekka vuodelta 1810
Garrett Pro-Pointer
Kiitos Miksu ja Niksu myös. Kadonnut "faili" oli siellä missä esimerkkikuva näytti. Nyt eikun treenaamaan.
XP Deus V3.2 Lite 11" RC + Garret Pro Pointer
- FinlandTreasure
- Metallinetsijä
johan on monimutkaista, itse en noita karttoja saisi ikinä tietokoneelle toimimaan :DD
Ei se ole ollenkaan niin monimutkaista miltä saattaa vaikuttaa.FinlandTreasure kirjoitti:johan on monimutkaista, itse en noita karttoja saisi ikinä tietokoneelle toimimaan :DD
XP Deus 2
Tässä olisi taas nuo suomenkieliset ohjeet.
Eli jos haluaa vinovalovarjostekuvia, niin käyttää tuota las2dem -ohjelmaa.
Ja siitä voisin vielä mainita, että sitä kun käyttää komentoriviltä käsin ja säätää valon suuntaa, niin pistepilvestä voi paljastua aivan uusia asioita. Minä tein viime vuonna animaation, jossa valon suunta kääntyi 180 astetta 45 asteen portaissa. Tietyllä valon suunnalla pellosta paljastui vanha purolinja, joka näkyi 1840-luvun pitäjäkartassa.
Eli jos haluaa vinovalovarjostekuvia, niin käyttää tuota las2dem -ohjelmaa.
Ja siitä voisin vielä mainita, että sitä kun käyttää komentoriviltä käsin ja säätää valon suuntaa, niin pistepilvestä voi paljastua aivan uusia asioita. Minä tein viime vuonna animaation, jossa valon suunta kääntyi 180 astetta 45 asteen portaissa. Tietyllä valon suunnalla pellosta paljastui vanha purolinja, joka näkyi 1840-luvun pitäjäkartassa.
Niksu
Garrett Pro-Pointer
Garrett Pro-Pointer