karmee oli keli huispata räntäsatees.pikanen pyörähdys pellolla tuotti ekan hopee kolikon! shillinki 1822 vuodelta ja tuo lyijykuula.roskaa ei tullu kuin yks repäsykorkki ja raudanpala.suhde alkaa oleen kohdallaan.
Deussi 11"Full pack...MI-6 9"Hf coil
Deus lite ws5
Garrett atx vakio+8"mono
Hulppé kokoero mun 5 kopeekkaiseen vm.1831 mikä oli suurikokoisin venäjällä lyöty kolikko kuparista. Tänään löytyi, samoin räntäsateisena, muuten oikein hienona päivänä..
kollikko kirjoitti:Hulppé kokoero mun 5 kopeekkaiseen vm.1831 mikä oli suurikokoisin venäjällä lyöty kolikko kuparista. Tänään löytyi, samoin räntäsateisena, muuten oikein hienona päivänä..
Onnittelut ekasta Hopeisesta Hieno on.
Ja mitenköhän on, lasketaanko plootut kolikoiksi, mielestäni kyllä.
Siinä ei pärjää ryssän ruplatkaan, minun löytämäni painoi 1,5 kg ja on pienimmästä päästä
saattaapa olla mielipiteeni olla kärkkäitä mutta joskus osuvat ja avaavat uusia uria keksustelulle. Plootujutut ovat kyllä minullakin unennäköaiheita aivan nwiitä ensimmäisten joukossa. Metsään pitäisi vain mennä. Mutta ne peikot ja möröt siellä? Seuraa saisis olla enämpi. Siellähän ne nätimmät muutkin lymyilevät metsänneitojen suojelussa, kuusten helmain kätköissä, saniaisten pitsien piilossa.
kiitokset! tuntuu kyllä olevan pelto hopeet tiukassa missä ite huispailen.ihmettelin kuinka hyväkuntoinen tuo oli.oli kyllä mukava tunne kun pilkisti mullan seasta.
Deussi 11"Full pack...MI-6 9"Hf coil
Deus lite ws5
Garrett atx vakio+8"mono