Osa alkukesän löydöistä

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
00na1
Innostunut Etsijä
Viestit: 98
Liittynyt: 10 Touko 2007, 22:00
Paikkakunta: joensuu

Osa alkukesän löydöistä

Viesti Kirjoittaja 00na1 »

Alkukesän löytöjä s-cope 990 ja osa whites spectrum:illa.
Hauskaa kesänjatkoa palataan :lol:

Kuva
Avatar
Panda
Site Admin
Viestit: 339
Liittynyt: 11 Tammi 2007, 18:34

mahtavaa

Viesti Kirjoittaja Panda »

Huh huh..

Voitko kuvailla tuota "pienta" kasaa hieman tarkemmin?

Hienoa!
C. Scope Newforce R1, Garrett Ace 250
00na1
Innostunut Etsijä
Viestit: 98
Liittynyt: 10 Touko 2007, 22:00
Paikkakunta: joensuu

Viesti Kirjoittaja 00na1 »

No...joo tuota siinä ois toukokuun löydöistä osa. Tuo konepistoolin vaippa on venäläisen pphs-41:n. Löyty tuosta 600m kotoa, ei löytynyt muita osia. Lukko vieresså sama paikka. Muut esineet kaivettu kontiolahti-joensuun alueelta.n 250mk. 95e(tyttö vei melkein kaikki). 5kpl sormuksia, 3kpl rannekelloja. rahoista vanhin on vm 1833. hopea laatta umpi korvesta, näky olevan ruotsalainen. leimojen mukaan. kaiverrus calle nilss. hylsyjä vm1917 .ym.nuo on kaiveltu uimarannoilta pää asiassa. harava oli s-cope 990,vm1988.hyvä peli mutta ei näytä kovin syvältä,nyt on whiten spectrum eagle. näyttää tosi syvältä aikasempiin haraviin verrattuna,mutta ei suomen kielisiä käyttö ohjeita sitten viimosen päälle hankala käyttää.säädöt on ohjelmalliset, en kyllä suosittele eka haravaksi kellekkään. mutta jos aikasempia kokemuksia haravista oppii näköjään pikku hiljaa. muistaakseni on 12:sta harava. :idea:
Avatar
McSeeker
Raavas Tonkija
Viestit: 945
Liittynyt: 20 Touko 2007, 12:50
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja McSeeker »

Hyvin on tavaraa löytynyt :shock: Minkälaisilta paikoilta olet noita kaivellut? Onnea vaan loppukesällekin :)
X-terra 70 + Excalibur II 8" Detector Pro Jolly Rogers kuulokkeet.

Piippailuvideoita
Vastaa Viestiin