Olen kyllä mielestäni tämmöisen nähnyt foorumilla joskus?
Tinasotilas on ilmeisesti 20-30 luvulta? Onko tietoa minkä maan sotilas?
Mikähän tämä?
Re: Mikähän tämä?
Juuri sitä tarkoitin, onko iästä tietoa tai valmistajasta tietoa?
Onkohan tuossa mitään leimoja? Iästä mä en osaa sanoo muuta ku et max 1800-luvun lopulta, veikkaan vähän nuoremmaksi.Tuoris kirjoitti:Juuri sitä tarkoitin, onko iästä tietoa tai valmistajasta tietoa?
XP Deus 2
Aika läheltä löytyi tinasotilasta joka on 20-30 luvulta joten melkovarmasti tuota aikaa? Leimoja ei ole mutta tuo sarana takana kummastuttaa vai onko se edes sarana:)-miksu- kirjoitti:Onkohan tuossa mitään leimoja? Iästä mä en osaa sanoo muuta ku et max 1800-luvun lopulta, veikkaan vähän nuoremmaksi.Tuoris kirjoitti:Juuri sitä tarkoitin, onko iästä tietoa tai valmistajasta tietoa?
Siinä on ollut neula ja sille on vastakkaisella puolella lukitus.Tuoris kirjoitti:tuo sarana takana kummastuttaa vai onko se edes sarana:)
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Kiitos tiedosta nyt avautui tuo löytö, Voisko tuo olla hopeaa?Haarukka kirjoitti:Siinä on ollut neula ja sille on vastakkaisella puolella lukitus.Tuoris kirjoitti:tuo sarana takana kummastuttaa vai onko se edes sarana:)
Onko meillä foorumilla tinasotilaiden kerääjiä?
- ThePiippailija
- Kunniajäsen
Leimat pitäis olla. Vääristääkö kuva värejä vai onko tuosta keskeltä enemmän kuparin värinen?
GM5+ | GM1+ | Pro-Pointer II | PVS-5c mono
2 öre 1571.
Rautakautta, keskiaikaa.
2 öre 1571.
Rautakautta, keskiaikaa.
Siltä näyttäis että ois kuparia alla. (Oisko hopeoitua kupria (onko semmoista )ThePiippailija kirjoitti:Leimat pitäis olla. Vääristääkö kuva värejä vai onko tuosta keskeltä enemmän kuparin värinen?
-
- Raavas Tonkija
Aikoinaan ja vielä 80-luvulla noita lyötiin sadoittain tompakista sillä Cu sintraantuisi pistimeen, toisaalta kuparisoljesta ei tule muotoon lyötäessä tarpeeksi jäykkä. Kaiverruskoristelu eli kultaseppien slangilla skrambuleeraus on sen sijaan käsityötä. Pintakäsittelynä hopeointi...