Mistä näitä riittää ?
Mistä näitä riittää ?
Taas tutulla paikalla tänään . On se ihme , aina kun lähtee pois tästä vaki paikasta tulee mieleen , kyllä ne oli viimeiset . No aina niitä löytyy ja löytyy .

C.SCOPE Newforce R1(veteraani)
Fisher F75 SE
Paras löytö. Hannin aarre(64 hopearahaa ja kullattu hopeavyö)
Muuta. Mineraalien etsintää vuosikymmeniä, jalometallit-malmit ja muut mineraalit.
Fisher F75 SE
Muuta. Mineraalien etsintää vuosikymmeniä, jalometallit-malmit ja muut mineraalit.
Re: Mistä näitä riittää ?
No niitä näyttää joillekkin riittävän.
No sullahan on hyvät apajat. Muija puhu joskus tuosta Hannin aarteesta ja näköjään sinä oot senkin löytäny 

Suo, kuokka ja Ace 250...
Ootteko muuten euroja yrittäneet putsata? Aika hankalalta tuntuu.. ei ihan uuden veroista tule enää..?
Väline; Fischer F22, "porkkana", reppu ja rautalapio. Vanhin löytö; 1 öre 1627-1631
Vilho kirjoitti:Muija puhu joskus tuosta Hannin aarteesta ja näköjään sinä oot senkin löytäny
Joo näinhän siinä kävi.

jarpat kirjoitti:Ootteko muuten euroja yrittäneet putsata? Aika hankalalta tuntuu.. ei ihan uuden veroista tule enää..?
Eipä niitä oikein puhtaaksi saa .
Vein pari päivää sitten paikalliseen osuuspankkiin reilut 500 euroa , laittoivat suoraan suomenpankkiin jossa kaikki tunnistettavat hyväksytään käyväksi valuutaksi.
C.SCOPE Newforce R1(veteraani)
Fisher F75 SE
Fisher F75 SE
- jore ja pojat
- Kunniajäsen
Poista huuhtelemalla isommat mullat ja vie
sitten lähimpään Otto/Talletus automaattiin.
Aikaa on minuutti kumota lantteja nieluun.
Fyrkat tilille heti ja hylätyt lantit alakippoon.
Konetta ei kiinnosta värisävyt!

Konetta ei kiinnosta värisävyt!

jore ja pojat!
Vanhin löytökolikko: Valens v. 364-378.
Vanhin löytöesine: Kirves pronssikaudelta.
Vanhin löytökolikko: Valens v. 364-378.
Vanhin löytöesine: Kirves pronssikaudelta.
Sama konsti käytössä täälläkin. Alakippoon kilisseitä kun vähän hieraisi sormien välissä ja heitti takaisin nieluun niin kelpasivat.jore ja pojat kirjoitti:Poista huuhtelemalla isommat mullat ja vie
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Sama täällä. Vielä kun tallettelee alle 100 euron erissä niin ei mene käsittelymaksua.
Golden Mask 4 Pro, 7", 9x10"
Garrett Pro-Pointer AT
Garrett Pro-Pointer AT
Paljonko se käsittelymaksu on jos menee yli 100 euron ?
Ei mulla oo mitään käsittelymaksua menny vaikka oon yli satasenkin tallentanut. OP ja automaatti OP:n "eteisessä". Ei omalle tilille tallentamisesta pitäisi mitään maksua mennä missään pankissa. Sitte voi olla eri asia jos ottaa rahat ulos saman tien seteleinä tai tallettaa toiseen pankkiin.
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"