Älä selitä!!! ei tuo lisää uskottavuutta yhtäänP.Aholainen kirjoitti:Kävin tänäänkin ja tulos oli täysi nolla.![]()
Mitään mukaan otettavaa ei löytynyt.
pari tippaa ym. hopeaa
Re: pari tippaa ym. hopeaa
XP Deus 2
- P.Aholainen
- Kunniajäsen
Kyllä alkaa pellot olla jo koluttu tyhjäksi.
Eka pellolta siirryttiin toiseen paikkaa jossa oli esteitä ettei sinne päässyt.
Näin se vaan menee että tyhjä päivä löytöjen suhteen tänään.
Eka pellolta siirryttiin toiseen paikkaa jossa oli esteitä ettei sinne päässyt.
Näin se vaan menee että tyhjä päivä löytöjen suhteen tänään.
moderaattori
- P.Aholainen
- Kunniajäsen
Miksulle kuparikolikoista kuva kun jotenkin tuntuu että epäilet löytöjeni määrää.
Tuossa yhden reissun kuparikolikot.

Tuossa yhden reissun kuparikolikot.

moderaattori
En epäile? kyllähän mä ton kätkön muistan.
XP Deus 2
Kyllä 700 yksittäistä löydettyä kolikkoa on helppo rikkoa. Se riippuu ainoastaan etsintäpaikasta. Minä olen tällä kaudella kaivanut 818 yksittäistä eurokolikkoa puistoista. Ja uskoisin Joren ja poikien kaivaneen vähintään kolminkertaisen määrän.En epäile? kyllähän mä ton kätkön muistan.mut jos aattelet ettet ois löytäny tota kätköö niiku yksittäisten kolikkojen määrää niin tuskin kukaan 700 kaudessa sillä pelillä rikkoo.
ei voi sanoo ku että pitää varmaa muuttaa sinne
Niksu
Garrett AT Pro: 8,5x11" ja NEL Big&Snake sekä ACE250
Garrett Pro-Pointer
Vanhin löydetty kolikko: 1 ör vuodelta 17?? ja 2 kopeekka vuodelta 1810
Garrett AT Pro: 8,5x11" ja NEL Big&Snake sekä ACE250
Garrett Pro-Pointer
Vanhin löydetty kolikko: 1 ör vuodelta 17?? ja 2 kopeekka vuodelta 1810
tarkotin pelloilta.Niksu kirjoitti:Kyllä 700 yksittäistä löydettyä kolikkoa on helppo rikkoa. Se riippuu ainoastaan etsintäpaikasta. Minä olen tällä kaudella kaivanut 818 yksittäistä eurokolikkoa puistoista. Ja uskoisin Joren ja poikien kaivaneen vähintään kolminkertaisen määrän.En epäile? kyllähän mä ton kätkön muistan.mut jos aattelet ettet ois löytäny tota kätköö niiku yksittäisten kolikkojen määrää niin tuskin kukaan 700 kaudessa sillä pelillä rikkoo.
ei voi sanoo ku että pitää varmaa muuttaa sinne
XP Deus 2
- P.Aholainen
- Kunniajäsen
Katotaan mitä tuo minun kätköjen karttasysteemi jatkossa tuottaa tulosta.-miksu- kirjoitti: En epäile? kyllähän mä ton kätkön muistan.mut jos aattelet ettet ois löytäny tota kätköö niiku yksittäisten kolikkojen määrää niin tuskin kukaan 700 kaudessa sillä pelillä rikkoo.
D
Ehkä lisää kätköjä ja sen 700 kolikkoa taas esille.
moderaattori
-
kollikko
- Kunniajäsen
Tulis vaan luminen talvi että ruohostot ja kesantopellot littaantuisivat niin varmaan täällä rannikkoalueilla aukenis paljon paikkoja. Poikaa ois ajettava leikkuri koskapa viitakkeen heilutus ei käy olkanivelilleni.Tuo kartoitus ois kaikille hyvä juttu jos vain ois parempaa tietoa karttojen käsittelystä merkkaamisen suhteen.
Ei noin paljon voi yhdellä kertaa löytää 
Kyllä voi, kun löytää KolikkoAarteen niin kuin Paholainen löysijarppa kirjoitti:Ei noin paljon voi yhdellä kertaa löytää
http://www.aarremaanalla.com/foorumi/vi ... A4tk%C3%B6jarppa kirjoitti:Ei noin paljon voi yhdellä kertaa löytää
XP Deus 2
Tätä se on tämä oleminen "jännän äärellä"
Ei voi muutakuin ihmetellä moista löytöä.