Juuri kun meinasin viettää koko viikon e-tracin kanssa siellä täällä, meni "ei kerkee-vaihde" päälle!
Naapurin maajussikin "kerkesi" äestämään 50 hehtaarin sarkansa nurin, kun minä vietin aikaa pimeässä kellarissa 150:n kaitafilmikelan kanssa. Työni kun on noiden kaitafilmien ja muiden videoiden siirtämistä biteiksi ja edelleen levyiksi.
Miten muilla tämä "ei-kerkee" on haitannut harrastusta?
Ei tietysti saisi kiroilla kun töitä riittää, mutta kumminkin.....
"Ei kerkee" (avautumisia)
-
- Kunniajäsen
Re: "Ei kerkee" (avautumisia)
Meikäläisellä sama juttu. Ottaa oikeasti pattiin varsinkin kun ehdin vaihtaa tuon piipparinkin ns. "parempaan" malliinlinker kirjoitti:Juuri kun meinasin viettää koko viikon e-tracin kanssa siellä täällä, meni "ei kerkee-vaihde" päälle!
Naapurin maajussikin "kerkesi" äestämään 50 hehtaarin sarkansa nurin, kun minä vietin aikaa pimeässä kellarissa 150:n kaitafilmikelan kanssa. Työni kun on noiden kaitafilmien ja muiden videoiden siirtämistä biteiksi ja edelleen levyiksi.
Miten muilla tämä "ei-kerkee" on haitannut harrastusta?
Ei tietysti saisi kiroilla kun töitä riittää, mutta kumminkin.....
-Golden King DPR Plus -XP-Deus -Garrett pro pointer
Sama. En tosin tiedä, että miksi en kerkeä, mutta ei vaan kerkeä. Uituttaa, kun koko viime talven odotin kuumeisesti, että maa sulaisi ja nyt on koko kesä on sitten mennyt harakoille. Alle 50 h piippailua tainnut tänä kesänä kertyä.
Garrett AT Pro + 4.5" Super Sniper
Garrett Pro-Pointer
Lesche 85 & MursuScoop 2.0
Garrett Pro-Pointer
Lesche 85 & MursuScoop 2.0
Sama täällä , etsinharrastus on vissiin tärkein harrastus mutta ei aina kerkee . Usein ei kerkee. Aika paljon tekemistä on sillä mikä on tärkeiden tuttujen harrastus johon on kyllä järkevää ottaa osaa.
Täällä kun metallinetsinporukka on aika pieni.
Täällä kun metallinetsinporukka on aika pieni.
X-Terra705, Garret AT pro, C-Scope 990 (eläkkeellä ) Fiskars kenttä ja puutarha, Minelab Pro Find 35 ja Sherlock pinpointterit. Panasonic Lumix FT-5 kamera. NMF-jäsen.
Täälläkin on lorvikatarri iskenyt mun ja safarin kimppuun.
Ajattelin että mä näytän mihin safari pystyy, kun sen hankin, kun eipä foorumilla taida monella olla kyseistä laitetta.
Ja %askan marjat, eihän mulla ole muka ollut aikaa käydä piipparoimassa, joojoo, nyt on kohta kausi lopuillaan ja täällä mä vingun että ei ole tullut käytyä piipparoimassa,
No onneksi kausi kestää vielä tuonne helmikuun puoleenväliin. joten vielä ehtii.
Kaverin pellolta tänään tuli Nikolai II aikainen 1penni vm 1903 tai 1905. Ei ihan täyttäselvyyttä tullut tuosta roposesta.
Joten tuskin ihan turha pelto kuitenkaan.
Pakko olis kuitenkin lisää piipparointia harrastaa.
Tuntuu että on liian monta koukkua vedessä, eli luonne kun on sellanen, että innostuu aina jostain uudesta, niin kohta on harrastuksia liikaa...
Huom. koitettu korjat kännisiä kiortus vihreitä tmsjutujua
Ajattelin että mä näytän mihin safari pystyy, kun sen hankin, kun eipä foorumilla taida monella olla kyseistä laitetta.
Ja %askan marjat, eihän mulla ole muka ollut aikaa käydä piipparoimassa, joojoo, nyt on kohta kausi lopuillaan ja täällä mä vingun että ei ole tullut käytyä piipparoimassa,
No onneksi kausi kestää vielä tuonne helmikuun puoleenväliin. joten vielä ehtii.
Kaverin pellolta tänään tuli Nikolai II aikainen 1penni vm 1903 tai 1905. Ei ihan täyttäselvyyttä tullut tuosta roposesta.
Joten tuskin ihan turha pelto kuitenkaan.
Pakko olis kuitenkin lisää piipparointia harrastaa.
Tuntuu että on liian monta koukkua vedessä, eli luonne kun on sellanen, että innostuu aina jostain uudesta, niin kohta on harrastuksia liikaa...
Huom. koitettu korjat kännisiä kiortus vihreitä tmsjutujua
Viimeksi muokannut ihis81, 18 Loka 2009, 01:23. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-Fiskars kenttälapio
-Nokta Makro racer Pro pack
-Nokta The Legend Pro pack
-Garret Pro pointer
Vanhin löytö: Löytyisi nyt edes jotain...
"Tehän olette kuin kaksi marjaa; paskanmarja ja rusina"
-Garret Pro pointer
-
- Raavas Tonkija
Oleks kuullu sellasest ku yv tms, mukaan vispailusta... :arrowSaiks lainan korkoineenGrave Digger kirjoitti:kutsua häpyrantaan odotellessa....
t:euran rannalta tänään yli 20mk klin klin...
-Fiskars kenttälapio
-Garret Pro pointer
-Garret Pro pointer