moi.la.meitä oli 4 etsija:rauta,kuparin pätkija,alko ab pullon korkkeja,muutama.minä olin ainoa jöka löysi kolikoita:10p1969,1p ja 5p n:1974-1977,yksi kolikko jössa on kolome kruunua ehkä öre,huono kunto.paras löytö oli rintaneula palkinto,eli apilan muoto,kaiverus 3p,alla 2500m göng,taka puolella 1900 tai1906.ei ole muuita merkintoja.(ehkä on hopea).toka pävä, su.meitä oli 3me ,tavanomaiset roskat+1nen etsija löysi muutan esine ja kullattu rinkula ehkä kupari

2nen lösi kolome kolikko jösta ei saatu selva ehkä 1970luvuta ja 50p 1916 hopea,jössa oli juatettu lenki erittain hyvä kunto,eli kaulakoruksi käytettu.minä taas n:roskat+rintaneula koriste lintu n.5cm pitkä,2cm levea,koristettu valtavallamääran kivia(todennäköisesti lasi)pohja ehkä hopea.kun esinetta katselen minulla tule mieleen satua tuli linnusta.PS.jö jölla on halua tutki vielä sama pelto,tehkä ehdotuksija.24.10.2015 jälkeen pysty järiestä.ter:

käytossa työkalut:blisstool ltc 64x v3,blisstool ltc 64x v5,garret,white´s propointter,kaivinkone fiskars,ruuvimeiseli kiina.