Off Topic Chat
Re: Off Topic Chat
XP Deus 2
- FinlandTreasure
- Metallinetsijä
Kävin kysymässä luvat pellolle kaivuuseen löytyi jo paljon hevosenkenkiä onko se miten paljon parempi se iso kela pellolla kuin vakiokela ace250ssä?
- Tirehtoori
- Kunniajäsen
Spes Sibi Guisgue
Minelab Excalibur 2
Xp
Garrett AT Pro
vanhimmat löyröt lintuneula ja dirhem noin 800-1000luvulta yms....
Minelab Excalibur 2
Xp
Garrett AT Pro
vanhimmat löyröt lintuneula ja dirhem noin 800-1000luvulta yms....
Pellolla ja rannoilla aivan ylivoimainen. Syvyyttä tulee 10cm lisää ja yhdellä huitaisulla peitto tuplasti suurempi. Kokemusta siis 14x10DD kelasta...FinlandTreasure kirjoitti:Kävin kysymässä luvat pellolle kaivuuseen löytyi jo paljon hevosenkenkiä onko se miten paljon parempi se iso kela pellolla kuin vakiokela ace250ssä?
Ainoa miinus on, että kaljapullonkorkit antaa sillä samanlaisen signaalin kuin kolikot. Näitä ei onneksi pelloilla yleensä kovin paljon ole ja rannallakin kaivaa nopeasti ylös...
Eihän se ihmeitä kuitenkaan tee, eli jos peltoon ei ole pudonnut kuin hevosenkenkiä ja nauloja niin ei silläkään sieltä kultakolikoita löydä
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
- FinlandTreasure
- Metallinetsijä
Kyllä luulen että tuolta vielä kolikkoja nousee. Niin paljon löytyi rautaa
Voit sitten kokeilla kun saat sen uuden kelan, että löytyykö sieltä muuta kuin hevosenkenkiä ja nauloja.FinlandTreasure kirjoitti:Kyllä luulen että tuolta vielä kolikkoja nousee. Niin paljon löytyi rautaa
Omalla kokemuksella sanon että LÖYTYY!!
tutkailin tossa vanhoja löytökolikoitani ja huomasin että olen jo löytänyt yhden hopeamarkan ihan tietämättäni Oli ollut nii kuppaisessa kunnossa, että vuosi 1966 oli näyttänyt vuodelta 1986 Ollu tavoitteena löytää yks hopee markka
Garret ace 350.
Garret propinpointter.
Vanhin löytämä kolikko: 1/6 öre 1667
Garret propinpointter.
Vanhin löytämä kolikko: 1/6 öre 1667
- FinlandTreasure
- Metallinetsijä
Nopeasti nousee pellolta rautaa. Nytten jo 3 kiloa.
- FinlandTreasure
- Metallinetsijä
Ja vasta pellon yksi pieni kulma tutkittu
- Kätkäläinen
- Kunniajäsen
Täällä on monen alan asiantuntioita Sähkösopimukseni umpeutuu ja tarjouksia satelee eri toimittajilta erimittaisista sopimuksista pörssisähköön,
ja kaikki on parhaita juuri minun talouteen Kulutukseni on suurinpiirtein päivä 5000 yö 10000, yöllä lämpiää vesi ja jonkinverran lattiaa.
Aika paljon olen käyttänyt toistaiseksi sopimuksia, miten tuo pörssisähkö? Eipä noilla kulutuksilla säästö ole kuin 50-100e, on sekin rahaa
ja kaikki on parhaita juuri minun talouteen Kulutukseni on suurinpiirtein päivä 5000 yö 10000, yöllä lämpiää vesi ja jonkinverran lattiaa.
Aika paljon olen käyttänyt toistaiseksi sopimuksia, miten tuo pörssisähkö? Eipä noilla kulutuksilla säästö ole kuin 50-100e, on sekin rahaa
Mulla kulutuslukemat samaa luokkaa mutta käänteiset eli yösähköä en voi juuri hyödyntää. Tein juuri kaksivuotisen sopimuksen Tampereen sähkölaitoksen kanssa kun sain mielestäni kilpailukykyisen tarjouksen + S-kaupan bonukset päälle. Olen aiemminkin tehnyt noita 2-vuotisia ja nyt ensimmäisen kerran sopimuksen energiahinta oli hieman edellistä sopimusta halvempi.Kätkäläinen kirjoitti:Täällä on monen alan asiantuntioita Sähkösopimukseni umpeutuu ja tarjouksia satelee eri toimittajilta erimittaisista sopimuksista pörssisähköön,
Sinun kulutuslukemillasi kokeilisin kyllä tuntimitattavaa pörssisähköä. Siitähän pääsee nopeasti eroon, jos ei miellytä, mutta kuten totesit ei näillä kulutuksilla säästä tai häviä kuin ehkä auton yhden bensatankillisen hinnan.
Sain tällaisen tarjouksen joka liittyy pörssisähköön. Lieneekö tuossa riskejä ?
Hinta on kyllä edullinen .
C.SCOPE Newforce R1(veteraani)
Fisher F75 SE
Paras löytö. Hannin aarre(64 hopearahaa ja kullattu hopeavyö)
Muuta. Mineraalien etsintää vuosikymmeniä, jalometallit-malmit ja muut mineraalit.
Fisher F75 SE
Paras löytö. Hannin aarre(64 hopearahaa ja kullattu hopeavyö)
Muuta. Mineraalien etsintää vuosikymmeniä, jalometallit-malmit ja muut mineraalit.
-
- Kunniajäsen
Osaako joku neuvoa mitä pitää tehdä kun yritän ladata kuvia palvelimelle jo aikaisemmin otettuja kuvia niin aukeaa sivu että valitse toiminto, siitä on hävinnyt logo Galleria. Eli en voi laittaa kuvia kun livenä. Toivottavasti oli selitetty tarpeeksi sekavasti Puhelin on Samsung Xcover3, jos sillä nyt on merkitystä
XP Deus ja Nokta Rs pinpointter. Vanhin kolikko 2 öre 1573. Puukko historiallisesta ajalta. Pyyntikuopat Kivikaudelta pintalöytönä.
-
- Metallinetsijä
Itekkin säikähdin samaa, Omalla puhelimellani (Lg G4) täytyy painaa sen nimistä kuvaketta kuin "Documents" en tiedä, että minkä niminen on sitten jos on suomeksi puhelin. Sieltä pitäisi kumminkin löytyä kuvatiedostot.Garrett 350 kirjoitti:Osaako joku neuvoa mitä pitää tehdä kun yritän ladata kuvia palvelimelle jo aikaisemmin otettuja kuvia niin aukeaa sivu että valitse toiminto, siitä on hävinnyt logo Galleria. Eli en voi laittaa kuvia kun livenä. Toivottavasti oli selitetty tarpeeksi sekavasti Puhelin on Samsung Xcover3, jos sillä nyt on merkitystä
Garrett AT PRO
-
- Kunniajäsen
Kiitos Vesqu. Nyt rupes pelittää.Vesqu kirjoitti:Itekkin säikähdin samaa, Omalla puhelimellani (Lg G4) täytyy painaa sen nimistä kuvaketta kuin "Documents" en tiedä, että minkä niminen on sitten jos on suomeksi puhelin. Sieltä pitäisi kumminkin löytyä kuvatiedostot.Garrett 350 kirjoitti:Osaako joku neuvoa mitä pitää tehdä kun yritän ladata kuvia palvelimelle jo aikaisemmin otettuja kuvia niin aukeaa sivu että valitse toiminto, siitä on hävinnyt logo Galleria. Eli en voi laittaa kuvia kun livenä. Toivottavasti oli selitetty tarpeeksi sekavasti Puhelin on Samsung Xcover3, jos sillä nyt on merkitystä
XP Deus ja Nokta Rs pinpointter. Vanhin kolikko 2 öre 1573. Puukko historiallisesta ajalta. Pyyntikuopat Kivikaudelta pintalöytönä.
-
- Metallinetsijä
Eipä mitään! Kiva, että pystyin olemaan avuksi.Garrett 350 kirjoitti:Kiitos Vesqu. Nyt rupes pelittää.Vesqu kirjoitti:Itekkin säikähdin samaa, Omalla puhelimellani (Lg G4) täytyy painaa sen nimistä kuvaketta kuin "Documents" en tiedä, että minkä niminen on sitten jos on suomeksi puhelin. Sieltä pitäisi kumminkin löytyä kuvatiedostot.Garrett 350 kirjoitti:Osaako joku neuvoa mitä pitää tehdä kun yritän ladata kuvia palvelimelle jo aikaisemmin otettuja kuvia niin aukeaa sivu että valitse toiminto, siitä on hävinnyt logo Galleria. Eli en voi laittaa kuvia kun livenä. Toivottavasti oli selitetty tarpeeksi sekavasti Puhelin on Samsung Xcover3, jos sillä nyt on merkitystä
Garrett AT PRO
-
- Kunniajäsen
Kiitos piipakavereille ja pöhkön ymmärtäjille. Laitoin tuonn etiren sivuille pari runoa ja menivät mykiksi.Muistakaa kuiten että tämä on offtopic sivu.Piipataanko, vai paapotaanko?
- FinlandTreasure
- Metallinetsijä
Kestääkö 15x12 kela lunta? Siitä ois hyötyä talvelle jos on kovaa lunta maassa.
Kylhä se vettä kestää et kai luntakiFinlandTreasure kirjoitti:Kestääkö 15x12 kela lunta? Siitä ois hyötyä talvelle jos on kovaa lunta maassa.
XP Deus 2
Mitä sinä talvella meinasit kaivella?FinlandTreasure kirjoitti:Kestääkö 15x12 kela lunta? Siitä ois hyötyä talvelle jos on kovaa lunta maassa.
Mutta eiköhän ne lunta kestä jos vettäkin kestävät. Sitä en sitten tiedä, että mitä kova pakkanen tekee liitoksille/niiden vesitiiviydelle yms...
XP Deus
MI-6 pointer
Supermagneetti GTN-48 ja 60
http://www.suomenmetallinetsijat.fi
https://www.facebook.com/SuomenMetallinetsijatRy
"My precious!" - Gollum, lord of the rings
MI-6 pointer
Supermagneetti GTN-48 ja 60
http://www.suomenmetallinetsijat.fi
https://www.facebook.com/SuomenMetallinetsijatRy
"My precious!" - Gollum, lord of the rings
Muutaman kerran olen avaimia etsinyt At prolla lumihangesta, hyvin kesti nuo reissut, mitä nyt nestekidenäyttö meni vähän hitaaksi.
Xp Deus / At Pro
White's TRX
White's TRX
- FinlandTreasure
- Metallinetsijä
Meinasin etsiä aarteita ja nauloja
Kannattaa sit terottaa lapioFinlandTreasure kirjoitti:Meinasin etsiä aarteita ja nauloja
XP Deus 2