Lohja

Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
Avatar
pajur69
Innostunut Etsijä
Viestit: 67
Liittynyt: 21 Heinä 2008, 18:52

Lohja

Viesti Kirjoittaja pajur69 »

Kysymyksenä foorumin käyttäjille, jotta onko ketään lohjalaista, jota kiinnostaisi piippailukaveri?
Avatar
Maverick
Raavas Tonkija
Viestit: 988
Liittynyt: 02 Heinä 2009, 14:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Maverick »

En tiiä mut Virkkalan rannoilta ei kyllä löydä mitään :wink:

Mulla on osoite taas vaihteeksi tuolla kylällä ja kiinnostaisi käydä Aurlahden rannalla. Ja olis siinä muutama muukin paikka kun vanhaa karttaa katsoo...
Vitae pars historia est.
jkarha
Innostunut Etsijä
Viestit: 52
Liittynyt: 09 Heinä 2008, 03:18
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jkarha »

Minä saattaisin joskus lähteä, jos keksitte sopivia paikkoja.
Itse asun Nummelassa, ja täällä tullut koluttua lähinnä paikallisten järvien uimarantoja. Ei ne mitään aarreparatiiseja ole olleet, kolikoita jonkun verran kuitenkin.
Garrett ACE 250
Avatar
pajur69
Innostunut Etsijä
Viestit: 67
Liittynyt: 21 Heinä 2008, 18:52

Viesti Kirjoittaja pajur69 »

No..sopivia paikkoja löytyy ja voin vakuuttaa, että niitä on näillä main :D Aika monta kertaa on tullut mieleen, että mitä tässä menisi etsimään ..ja valinnut kuin 'menusta' käsin...tänään maistuisi hiukan nykyrahaa ja jos vaikka otetaan samaan jälkiruoaksi wanhempaa ja reliikkejä. :lol:
jkarha
Innostunut Etsijä
Viestit: 52
Liittynyt: 09 Heinä 2008, 03:18
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jkarha »

Minä kiertelin noin vuosi sitten Hiidenveden uimarannat veneellä ja pari paikkaa oli kyllä sellaisia missä ei todennäköisesti ikinä ole käyty piippailemassa, mm. se pääkslahden karavaanarien ranta. Harvinaisimmat kolikot olleet 50-luvulta niitä 20 ja 50 pennisiä mitkä onkin markkoja...
Tuskin se rannan hiekkakaan on sen vanhempaa. Kyllähän niilläkin fiilikseen pääsee, ja uudemmat kelpaa työpaikan kahviautomaattiin.
Laitan vaikka YV:nä puhelinnumeroni jos joskus on joku mielenkiintoinen kohde mielessä.
Garrett ACE 250
Vastaa Viestiin