Hietsussa Toinen Huispaaja
Hietsussa Toinen Huispaaja
Tänään olin hietsussa huispaamas ja näin ensimmäistä kertaa toisen huispaajan. Menin hetken päästä toisen luo innostuneena että pääsen ekaa kertaa juttelemaan kanssaharrastelijan kanssa. Perille päästyä otin kuulokkeet pois ja toivon hetken keskustelua löydöistä, varusteista, sun muusta, mutta vastaan otto oli suht tyly toinen etsijä oli kokoajan selkä minuun kohti ja moikkaessani vilkaisi nopeasti ja nyökkäs ja jatko etsimistä Olin vähän ihmeissäni tapahtumasta ja sit jatkoin matkaani. Sillä oli asialliset varusteet kyllä. Saappaat jalassa kahlas ja garretin at pro pointteri varusteena myös. Aloin miettimään että ehkä en ole tietoinen jostain huispaajien etiketistä, että ei lähestytä toisiamme vaan käyttäydytään kuin ei huomattaisikaan toisiamme? En tosin tiedä koko kuvaa ehkä kaveri ei osaa puhua Suomea tai yksinkertaisesti haluaa vaan huispailla rauhassa jonka toki ymmärtää.
Excal II
XP DĒUS
Garret Pro-Pointer AT
Vanhin löytämä kolikko: 1 Penni Nikolai II 1894–1917
XP DĒUS
Garret Pro-Pointer AT
Re: Hietsussa Toinen Huispaaja
Outoa käytöstä
Minelab Excalibur II, Underwater robot ROW, underwater cameras, fishing magnets etc..
Yksinkertaisimpana selityksenä pidän sitä, että se ei tykännyt kun joku tulee hänen "apajilleen". Eli ehkä oli pelko, että löydöt loppuvat tai muuta
golden mask 5 (maksettu yhdessä erässä)
garrett pro-pointer
garrett pro-pointer
Nuin luulisin itsekkin asian olevan:DDigDeep kirjoitti:Yksinkertaisimpana selityksenä pidän sitä, että se ei tykännyt kun joku tulee hänen "apajilleen". Eli ehkä oli pelko, että löydöt loppuvat tai muuta
Henkilökohtaisesti kyllä itse ihan mielellään pari sanaa myös vaihtaisin...
Väline; Fischer F22, "porkkana", reppu ja rautalapio. Vanhin löytö; 1 öre 1627-1631
Ei ollu ainakaan minä tai Ripa Hietsussakin on tullut käytyä ja päädyttiin lehden kanteen sillä reissulla Kyllä sanalle tullaan jos kollegaan törmätään.
Garrett AT Pro, Super Sniper, Pro Pointer
Black Ada Bigfoot, Garret steel strovel, RST Scoop + kuiva- ja märkäpuvut.
Black Ada Bigfoot, Garret steel strovel, RST Scoop + kuiva- ja märkäpuvut.
-
- Metallinetsijä
Alaoikealla kolikkokuvassa on 5-senttisen päälle lyöty matkamuisto. Selviääkö mistä on? Itselläni on vastaava Normandiasta.
Ai tuo soikea?Pataniityn Tehvaani kirjoitti:Alaoikealla kolikkokuvassa on 5-senttisen päälle lyöty matkamuisto. Selviääkö mistä on? Itselläni on vastaava Normandiasta.
Minä olisin veikannut wanhaa raitiotie polettia mutta ei oikein näytä sellaiseltakaan..
En tiedä mikä se on. Ehkä joku koriste, joka irronnut repusta tai jotain.V1 kirjoitti:Ai tuo soikea?Pataniityn Tehvaani kirjoitti:Alaoikealla kolikkokuvassa on 5-senttisen päälle lyöty matkamuisto. Selviääkö mistä on? Itselläni on vastaava Normandiasta.
Minä olisin veikannut wanhaa raitiotie polettia mutta ei oikein näytä sellaiseltakaan..
Tässä kaksi parempaa kuvaa. Eka kuva oli jo kunnolla hangattu fairin kanssa ja sit jälkimmäinen kuva on viinietikan ja suolakylvyn jälkeen. Aika paljon parani!
Excal II
XP DĒUS
Garret Pro-Pointer AT
XP DĒUS
Garret Pro-Pointer AT
Joku on käynyt sealife näyttelyssä.
-
- Metallinetsijä
Jep. Sealifesta todennäköisesti.
Tehty siis niin, että 5-senttinen laitetaan alasimessa olevaan muottiin ja sitten täräytetään lekalla päälle.
Tehty siis niin, että 5-senttinen laitetaan alasimessa olevaan muottiin ja sitten täräytetään lekalla päälle.
-
- Metallinetsijä
Garrett AT PRO
Itsellä toinen kausi menossa enkä ole nähnyt yhtään toista huispaajaa, muutaman kerran olen kyllä löytänyt maasta aivan selviä kuoppia. Jos joku näkee niin saa kyllä tulla juttelemaan, voin antaa sähköpostinkin.