Onko löydölläsi hieno historia? Ei sillä väliä - löydön arvo on se joka ratkaisee! Tänne voit jakaa rantalöytösi, ilman että tarvitsee välttämättä keskustella sen historiasta.
Eipä ole paljon tullu piippailtua tänä vuonna muiren kiireitten takia ja kuviakaan en ole laittanut niistä kerroista kun on keriinny käyrä vispaamas. Nyt vähän parannan tapojani ja kuvasin sentään eiliset.
Eileen noin 6-tuntia veressä käyskentelyä kun keli oli niin upea.
Kohtalaiset löyröt...
Spes Sibi Guisgue
Minelab Excalibur 2
Xp
Garrett AT Pro
vanhimmat löyröt lintuneula ja dirhem noin 800-1000luvulta yms....
Tirehtoori kirjoitti:18K sormus nostaa joka kerta hymyn huulille!
Ihan varmasti, onnea. Mulla puuttuu tuollainen kokonaan
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Indian kirjoitti:Hienosti on löytynyt kaikenlaista. Mahtavaa, että jostain löytyy vielä rantoja joita ei ole koluttu tyhjäksi.
Kauaspa munkin piti ajaa korkkaamattoman rannan eteen... Viälä siällä riittää parille kerralle piipattavaa. Kultaa vaan ei tullu tunteihin nähären enempää!
Spes Sibi Guisgue
Minelab Excalibur 2
Xp
Garrett AT Pro
Mihinkäs mä... Menny viimeenen pualitoista vuatta kaiken muutoksen myllerrykses niin ollu aika vähän vähemmällä harrastuksille. Kyllä mä kuitenkin tasaasesti oon keriinny käyrä piippaileeskin vaikka vauhti ei aivan päätä oo huimannu.
Spes Sibi Guisgue
Minelab Excalibur 2
Xp
Garrett AT Pro